gaaf?! NO WAY . Als ik ergens schijt voor heb is het wel voor onweer, niet zozeer voor die flits, maar voor die donder (ik schrik me elke keer te pleuris als het gaat knallen, en ik schrik al heel snel dus je kunt je voorstellen hoe ik er dan bij zit)
ik ook behalve 's nachts dan wil ik lekker kunnen slapen een poos terug met een van die hevig buie waar zo'n weeralarm voor was afgegeven stond ik achter in de tuin op de picknicktafen en heb toen hele fraaie schichten gezien die bui was toen een kmtje of 20-30 verderop
meen je niet! ik zat toen in de auto opweg naar huis , ogen dicht geknepen, hoofd zat bijna bij de tenen
hè lieverd toch kan helaas niet meer voor je doen dan een luisterend oor (lezend oog) bieden. en evt wat meedenken. maar het komt wel goed hoor dat weet ik zeker.
Hallo meiden, Hoe is het hier? Heb nadat ik gisteren niet meer online kon komen omdat de site eruit lag, geen tijd meer gehad om online te komen en nu heb ik even geen zin om terug te lezen. Dus hoe is alles hier? KK nog steeds zwanger? Senn al iets gehoord van het ZH? LK het jurkje is binnen hoor. Hij is echt super leuk!! Nogmaals super bedankt dat je dit voor me hebt willen doen!!!!!!!!!! Er zaten alleen een paar postzegeltjes teveel op .
oh melden ze dat ook al maar dan hoef ik je niet meer te vertellen wat erop zat. enne die postzegels hoef je niet mee te rekenen hoor (heeft de baas betaald vertelde remco) enne graag gedaan hoor!
heb al wel de hele dag harde buiken, terwijl ik dat normaal niet de hele dag door heb.. ook nu nog steeds last van harde buiken en het lijkt alsof ze er elk moment gewoon uit kan vallen 8) maar bij esmée kwam het ook geheel onverwacht, dus misschien bij deze ook wel... we wachten af, wat steeds minder leuk word natuurlijk, mja. je kan niet anders he?
Oh ja meiden, vraagje: Merel wil sinds 2 dagen absoluut niks meer eten wat de van ons op de lepel krijgt. Zelf niet als ik een volle lepel aan haar geef en die leeg laat happen. Ze smijt de lepel dan echt weg. Ze wil dus echt zelf scheppen enzo. Maar dat blijkt dus echt niks te zijn, want ze krijgt zo nauwelijks iets binnen. Wat moet ik daarmee?
ben je al aan de wonderolie bitter lemon ananashart trampoline springen (sex had je al geprobeerd meen ik me te herinneren)