ladies, ik ga ervandoor.. met harde buiken achter de pc zitten is niet fijn, want de buik komt steeds tegen mn bureaublad aan.. slaap lekker voor jullie allemaal, voor mezelf hoop ik wat minder.. als er wat aan de hand is, probeer ik zelf te posten zolang het nog kan en anders stuur ik senn en esther een smsje!
Sen, het lijkt wel of Karsten zijn warmte niet kwijtkan... Als ik het lees lijkt me dat het geval dat ze zijn zweetklieren ofzow eens onderzoekn??? Jah ik zeg maar wat hoor hahaa... probeer mee te denken
ga je nu ook eerder naar bed? en wat ik nog niet begrepen heb staat je bed bij karsten op de kamer? gelukkig nog maar 1 nachtje dan zit het erop
Even heel kort samengevat: We gaan morgen onverrichtte zaken naar huis. Uit het bloedonderzoek is niets gekomen en het schijnt normaal te zijn dat je 's avonds wat temperatuurverhoging hebt.
je enkels en voeten maseren wil ook nog wel eens helpen hgeb ik me laten vertellen. heb je al gekeken of ze wat regelmatiger komen en hoelang ze hard blijven?
balen zeg! dat je dan wat verhoging hebt ok, maar karsten had toch wel veel verhoging dacht ik of niet? Is dat dan ook normaal?
Lief van je zeg LK want hier was ie niet meer te krijgen. Essie ben blij voor je dat je hem toch nog hebt kunnen krijgen. Waar het forum al niet goed voor is.
Zelf een lepel geven en laten aanmodderen en jij met een andere lepel ondertussen wat hapjes naar binnen werken bij haar?
Mika is nu zo verkouden dat het snot gewoon helemaal verkleefd zit aan dat schotje tussen de neusgaten en is ook helemaal door . Heb al geprobeerd met een warm washandje los te weken maar is niet echt gelukt, in bad kwam het ook niet los. Ziet er zo zielig uit