in coevorden hadden we 3 en in emmen lagen er ook nog 2 en als het zo kan moi geregeld toch. zo kunnen we wat voor elkaar betekenen
ach het is weer een bezigheids therapie en wie weet wat er uitvoort vloeit een lekkere massage eens zal toch de bekende druppel de emmer doen laten overlopen
weet al niet meer wat ik toen gedaan heb, of ik toen een paar dagen van te voren ook sex had gehad? maar snachts braken ineens mijn vliezen
dat laat ie zich dus echt niet doen. en heb niet het id dat zn neusje dicht zit (al zal het waarschijnlijk wel)
Jeetje wat een domper. En nu? De rechtsbijstand erbij halen en kijken wat die voor je kunnen betekenen?
Dat was ook al in mij opgekomen maar als er 1tje zweet is hij het wel. Dan zijn al zijn haren helemaal nat. Maar super dat je meedenkt.
May wilt ook alleen maar zelf eten en krijgt zo niets binnen, hij word woedend als ik m probeer te voeren Ik ga m afleiden met speeltjes ofzow en als ie het leuk genoeg vind neemt ie een hap als ik hem de lepel voorhoud
hier ook, vanavond met de frietjes... normaal vind ie het heerlijk maar nu stopt ie het in de mond en haalt ie het er weer uit, legt ie het weer netjes terug op het bordje om het even later weer in zn mondje te doen. Eet het gelukkig wel op. Maar af en toe kan ie er ook wat van hoor!
Met 2 bakjes had ik nog niet geprobeerd. Wel dat ik de lepel vol schep en hem dan aan haar geef, maar dan gaat de lepel agressief de grond op :x .