Oh ja ik heb trouwens via het forum hier de Stokke Table Top verkocht en van dat geld heb ik voor Merel zo'n Puky auto gekocht. Helemaal nieuw nog, via Marktplaats. Ben benieuwd wanneer die komt. Ze is er echt helemaal gek van.
senn: dikke knuffel van mij! Balen dat ze er niet achter zijn gekomen wat karsten mankeert. Probeer maar lekker te slapen!
Is idd een id, maar ben bang dat het daar te vast gekoekt voor zit . En anders als de bruine beer in het blauwe huis erop is smorgens kan ik dat wel proberen, is ie wat afgeleid
Meid ik zou het ook heel erg aantrekken als dat jochie zo aan het schommelen is met zijn temp. Ik vind helemaal niet dat je teveel zeurt. Volg je gevoel, dat is vaak het beste.
Heeft hij al gedaan en hij wil nu kijken of we dan een dakraam kunnen krijgen zodat er beter geventileerd kan worden. Maar de rechtbijstandverzekering zegt dat het toch echt aan de eigenaar is of hij dat wil de ja de nee.
Ja dat vlak voor of vlak na mijn vliezen braken. Alleen kwam Mika er wat sneller uit. Volgens mij loopt of mijn of jouw banner verkeerd.
Ik zou het niet durven zeggen. Weet ook niet hoeveel Indi drinkt. Ik let op dat ze goede plasluiers heeft.
Hey meid, wat fijn en wat goed van jullie en van Roelands opa dat jullie er zo nuchter onder blijven! Echt knap hoor! Had opa de kaart van Julian nog gekregen en was hij enthousiast?
Oh? Gek zeg. Hier zeiden ze dat het in haar been niet meer hoefde. Toen ik vroeg waarom het nu in haar arm werd gedaan kreeg ik als antwoord dat ze daar nu groot genoeg voor was.
Ik zat meer te denken aan bepaalde stoffen in het lichaam. Enzymen ofzow... Nou jah, ze zullen wel alles gecheckt hebben wat er te checken valt Misschien is ie gewoon erg warmbloedig Nee maar snap hoe frustrerend het moet zijn, echt klote hoor, je wilt gewoon dat alles volgens het boekje gaat met de gezondheid. Bah wat een gedoe...