Meiden ik sluit hem af. Karsten is al 2x wakker geweest sinds 7 uur en hij heeft ook al een fles gehad dus heb goede hoop dat ik er nu niet meer uit hoef voor middernacht. Iedereen weltrusten en morgen gezond weer op.
NOu, 1,5 graad vind ik persoonlijk wel een heeeeel groot verschil!!!! Zucht...........wat een machteloos gevoel dat je er verder zo weinig aan kan doen
Ik hoop dat je een beetje kan slapen op dat andere matras. Ik weet nog dat ik toen op een matras lag met plastic omwikkeld Snap het wel voor de hygiene enzo, maar lekker lag het absoluut niet.
Ja, dat is het ook, op een gegeven moment blijf je meten idd, dat zou ik ook doen hoor Maar toch, ik blijf het raar vinden en ik vind het ook raar dat het ziekenhuis het kennelijk niet raar vindt (snap je hem nog )
Ze zeggen allebei 1 jaar, 2 weken, 2 maanden en 3 dagen. Echter Mika is van 20 juli en Merel van 21 juli................
Wat een mooi gewicht en een mooie lengte! Om weer trots op te zijn dus. Fijn dat ze zo tevreden over haar waren!! Nou maar hopen dat ze geen last van de prikjes gaat krijgen! Maar geloof dat de meeste kindjes het hier niet hadden. Mees wel van het weekend maar dat was alleen 2 dagen koorts en verder eigenlijk helemaal niks. NOg steeds rustig bij jou ...............?
Poeh, geen idee eigenlijk. Eens kijken, Mees krijgt 's ochtends een fles van ongeveer 160 cc, 'savonds een fles van ongeveer 180 cc en dan nog ongeveer 1,5 tot 2 tuitbekers verspreid over de dag. Denk eigenlijk wel dat Mees dan boven de 600 zit, maar of het veel is weet ik eigenlijk niet
Jeetje zeg, ik schrik me al de blubbers als ik dit zo lees, dus ik kan me voorstellen dat jij er helemaal van schrok!!!!
Mirrem, opa vondt de kaart geweldig hij was helemaal trots en heeft het aan iedereen laten zien die hij tegenkwam of ze wilden of niet hahahaha. Hij heeft Julian ook nog bedankt vanmiddag met een banaan Qua nuchterheid hebben op dit moment weinig keus, het is ook dat je weet dat hij ziek is anders zou je het ook niet merken behalve dat hij nu met een rolator loopt maar dat is meer omdat hij ook nog eens een slijmbeursontsteking in zijn heup heeft De niet nuchtere momenten komen wel als het slechter met hem gaat. Senn, een hele dikke knuffel voor jou! Wou dat ik meer kan doen maar helaas... Daantje, hoop dat de onweer snel over is bij jullie!! KK, hoop dat die beeb nu echt snel komt. Tips om de bevalling te laten beginnen heb ik niet aangezien Julian 2 weken te laat is gekomen heeft bij bij niks geholpen Verder weet ik het niet meer maar volgens mij had ik alles dan wel zo ongeveer... Ook wil ik iedereen die een knuffel nodig heeft of gewoon graag wil hebben een dikke knuffel geven!!!
Op Marktplaats staan er best wel. Sommige zijn echt verkleurd of afgeragt, maar er staan ook nog hele mooie op. Ik heb een rode. Tegenwoordig hebben ze ook 2 roze varianten, maar ik had zoiets van als we nog een 2e krijgen, moet een jongen er ook iets mee kunnen. Het grootste probleem bij Marktplaats is dat niet iedereen ze op wil sturen en er staan er ook weer niet zoveel op dat er altijd wel eentje in de buurt zit.