Ow ja over eten, een tijd geleden was het eten wel een ramp bij julian niet zo zeer dat hij geen honger had want dat heeft hij volgens mij altijd wel maar wel omdat hij het niet meer van ons wilde krijgen. Sindsdien laat ik hem gewoon lekker zelf klaaien en eet hij gewoon rustig door zonder gemier en gezeur. Ook als hij nu wel eens een keer een potje krijgt is het geen probleem als ik of iemand hem dat voert dus mijn tip voor iedereen is laat ze het lekker zelf doen. Smeert misschien een hoop maar scheelt een hoop stress en als de helft op de grond beland dan schep je gewoon nog wat voor ze op zodat ze uiteindelijk wel genoeg binnen krijgen. Nu wordt er hier wel met de handen gegeten, Julian probeert het wel met een vork maar krijgt er niks op dus gaat dan maar met zijn handen eten.
Hier heeft Indi dat ook wel eens geprobeert(een paar maanden geleden al trouwens). Jammer genoeg voor Indi trap ik daar niet in. Dat heeft ze 2 keer geprobeert denk ik(Lepel proberen te pakken en huilen zodra ze merkte dat dat niet mocht. En haar mond dicht houden als ik er een hap in wilde doen). Ik liet haar dus maar even huilen en wachtte dan tot ze wel haar mond opendeed. Ze was toen ook nog te klein om het zelf te doen omdat ze haar motoriek nog niet zo goed ontwikkeld had hiervoor. Vandaar dat het van mij ook nog niet mocht omdat ze dan inderdaad net zoals jij zegt bijna niks binnen krijgt omdat alles op de grond gaat.
hoi hoi wat een drukte hier!! heb ook echt de puf niet om bij te lezen, weet iemand of er vandaag bijzonderheden zijn gebeurd? (of gisteren)
Is ook een idee. Of wat mij nu te binnen schiet. Ik snij bijna altijd bij de maaltijd wat komkommer. Die mag ze dan dus zelf eten. En ondertussen hapjes van mama
pfff moeilijk he? Je gaat op een gegeven moment gewoon alles na wat het maar kan zijn en weet niet meer waar je het wel of niet moet zoeken.
Helaas heeft Merel heel veel temperament: die begint echt te slaan, smijten, gillen, stampen, enzo als ze haar zin niet krijgt. En die krijg je dan helaas niet zomaar stil en alsnog aan het eten op mijn manier :x .
Julian heeft een loopauto die lijkt op de puky maar dan zonder het gele, een simpelere uitvoering dus. Hij is er ook helemaal gek op maar dat is hij ook met de loopauto bij mijn ouders en ook op de loopauto van cars bij mijn schoonouders, met andere worden als er wielen aanzitten en je kan er mee lopen is Julian er gek op hahaha
Jeetje manlief is nog steeds niet terug van het etentje met zijn collega's. Gisteren heb ik hem ook maar een uurtje gezien. Zo direct wil hij hoogstwaarschijnlijk direct naar bed en morgen is hij ook al weg .
Das ook niet leuk Moeten trouwens nog wat afspreken om bij jullie te komen nog voor je verjaardag en gewoon omdat het gezellig is
Uhhhhhhhhhh Da's dus precies de fase waar Mees en Mika ook in zitten Helaas hebben wij er ook nog geen oplossing voor gevonden, behalve............geduld
Poeh poeh wat is hier veel gekletst zeg. Heb het een beetje doorgelezen maar het is alweer een beetje weggezakt moet ik zeggen. Senninha wat rot zeg allemaal dat ze niks doen. Je hebt recht op een second opinion maar dat weet je zelf ook wel denk ik. Als je er echt een slecht gevoel over blijft houden zou ik toch naar een academisch ziekenhuis gaan als ik jou was daar zijn ze hoe stom het ook klinkt vaak net wat geinterreseerder in mysteries. Niet dat dat garanties geeft. Mijn vader is al 2 jaar ziek en er is nog geen ziekenhuis die gevonden heeft wat het is maar ze willen daar nog wel wat harder zoeken. Dus als je het niet los kunt laten zou ik dat nog overwegen als ik jou was. Verder kk ik hoop nu echt voor je dat het gaat beginnen want over die uitgerekende datum heen gaan is natuurlijk helemaal niet leuk. Verder weet ik het gewoon niet meer. Ben ook moe en moet echt richting bed. Dacht nog even snel bijlezen en reageren maar zit echt al drie kwartier te lezen. Heb wel nog even lekker een Greys Anatomy gekeken seizoen 6 draait nu in Amerika en dan is het wachten totdat ik m kan downloaden iedere week. Heerlijk vind ik dat. Zijn er hier ook nog meer greys verslaafden. Het is bij mij begonnen toen ik over tijd ging lopen van Jasmijn in die 11 dagen overtijd van jasmijn heb ik er 3 seizoenen doorheen gejaagd en nu voorgoed verslaafd. Weltrusten allen. Hopelijk voor iedereen behalve kk een goede nachtrust met vele uren aaneengesloten slaap.
Ow ja, da's waar ook, ik ben de laatste dagen voor de bevalling ananassap gaan drinken in de hoop dat Meesje daardoor zou gaan komen!