Dat kan je alleen maar online kopen via de apotheek in Hilversum. Je hebt geen recept nodig, je geeft een machtiging en ze sturen het op.
pff, vanmorgen ruzie gehad met leon, hij kwam vannacht terug van het draaien (dj-en) en mika kwam dus om 3 uur, hij wou mika op bed de fles geven, nou prima, kijk ik hem aan valt ie gewoon bijna in slaap, ik hem de fles uit z'n handen gepakt en zegt ie van waarom doe je dat? ik zo omdat je bijna in slaap valt. daarna vroeg ik hoe hij dat flesje zosnel warm heeft gekregen, ja met warm water uit de kraan, dus ik snel het flesje bij mika uit de mond, want volgens mij mag je het toch niet met warm water uit de kraan maken. dus ik boos op leon, ik een nieuw flesje gemaakt, en mika maar de fles gegeven. uiteindelijk was het 4 uur zoiets dat hij weer in bed lag. toen zei leon maak me straks maar wakker als ie weer de fles moet, nou dat deed ik dus om 9 uur, zegt ie van sorry schat het spijt me maar vind je het erg... ja ok prima ik doe het wel, ik sta wel op, ik dus boos. en hij van waarom doe je zo opgefokt, ik zo ik doe niet opgefokt, jij zij dat jij de fles zou geven en nu kan ik er alweer eruit. dus hij daar weer boos om. blijkt nou hij kan zich niet meer herrinneren dat hij dat gezegd heeft, ja ik ga het niet verzinnen, maar weet nu wel dat ik voortaan mika maar de fles geef wat leon ook zegt want hier heb ik dus geen zin in. sorry lang verhaal ik weet het, maar moest het even kwijt
Vervelend...... Ik heb hier ook alweer een huilbui..... Heb van de week voor Pat de lijsten geschreven voor de wedstrijd van vandaag...belt ie net op "Je hebt de verkeerde lijsten geschreven, staan we op het veld met de verkeerde lijsten". Dus ik: "sorry, je hebt mij een mapje gegeven en ik ben aan 't schrijven gegaan heb er verder niet naar gekeken, maar kan 't nu ook niet oplossen". Krijg ik me toch een reactie terug van heb ik jou daar . Nou doe het in het vervolg maar lekker zelf hoor! Dit kon ik er vanochtend dus effe niet meer bij hebben!
ja precies, moeten ze het maar lekker zelf doen, kun jij toch niets aan doen. als ik iets voor leon moet doen qua cd's maken of zo, dan zeg ik ook als het niet goed is heb je pech dan moet je het maar zelf doen
En hoe is het gegaan? Heel soms als Karsten niet uitkomt krijgt hij gewoon nog een 6e fles. Blijkbaar heeft hij dan dan nodig.
Ik heb nu ook nog 2 maten groter dan voor de zwangerschap. Ik hoop zo dat als ik straks kan gaan sporten het er weer af gaat.
Is goed gegaan. Heb het nog kunnen rekken tot 22.15 uur (dus zo'n honger had ie niet om 20.00 uur, hihi)....daarna heeft hij doorgeslapen tot 7.15 uur vanochtend .