Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zo, goedemorgen...

Hier wel een lekkere nacht gehad.. Gisteravond wel veel harde buiken toen ik naar bed ging, maar nu niks meer helaas..
    Esmée is 2x wakker geweest. Half 11 de laatste keer gelukkig, maar toen hebben we haar ook een zetpil gegeven, want ze had zo'n last van de plekjes waar de prikjes gezet waren. Die waren ook helemaal hard en ik mocht er niet aankomen.
    Vanmorgen werden we om 20 voor 8 wakker. Heerlijk.. Esmée ligt ff lekker in de wipstoel voor tv, zodat ik ff lekker kan forummen, maar ik ga zo lekker naar haar toe en ga dan ff eten..

Ik hoop dat ik later op de dag beter nieuws heb.. (iets als gebroken vliezen, beginnende weeën...)

2. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Jeetje wat een verhaal zeg!!! Nou die heeft dus duidelijk aandacht tekort ofzo?!! En laat haar dan lekker van de man van iemand anders afblijven, wat denkt ze wel niet?!:x Nou ga jij haar maar lekker de ogen uitsteken hoor door er extra leuk uit te zien en ook nog eens in verwachting te zijn van jullie 2e kindje. Groot gelijk meid!! EN Roeland moet dan natuurlijk extra aanhankelijk naar jou doen enzo om het nog ff heeeeel goed duidelijk te maken ;)

3. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Nou dan ben ik wel weer benieuwd naar een foto van Roeland natuurlijk :D:p

4. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    #210724 mirrem, 8 okt 2009
    Laatst bewerkt: 8 okt 2009
    Kan me je 'wraak' gevoelens wel voorstellne hoor, maar ik zou dat toch niet doen eigenlijk. Ook omdat je hun kindje er natuurlijk ook me e hebt. Misschien heeft ze het toen wel gedaan omdat ze helemaal in de war was ofzo. Is natuurlijk absoluut geen excuus, maar om nou dan kwaad met kwaad te doen vergelden en zelf ook in hun huwelijk te gaan stoken ;) Zou ik persoonlijk niet doen, gewoon de eer aan jezelf houden en lekker extra gelukkig met Roeland doen op dat feest!! En gewoon heel duidelijk richting haar zijn dat ze dat soort geintjes echt nooit nooit nooit meer moet flikken omdat je anders wel haar man van het een en ander op de hoogte stelt!!

5. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Klinkt goed meid, leuke nieuwe uitdaging!

6. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Zou me goed voor kunnen stellen dat je vanavong gewoon ff niet hier bent en ff geniet van wat 'quality time' met manlief hoor!:D;)

7. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    He da's nou jammer! :p

8. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    En toen nog wel lekker geslapen?

9. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Inderdaad meid, gefeliciteerd!!!!!!!:D:D

10. Athalia

Athalia Actief lid

15 nov 2007
    489
    0
    0
    Ingrid wat een verhaal zeg. Kan dat soort mensen niet uitstaan. Maar wat een lieve man/vriend heb jij. Daar kun je nog eens op vertrouwen.

ML lekker begin van je dag. Laat je dag niet verpesten hoor. Ik heb dat ook wel eens dat soort begin van de dag en dan ben ik er de hele dag mee bezig en dan komt meneertje 's avonds thuis alsof er niks is gebeurd. Vroeg met trouwens af hoe het met jou clusterhoofdpijnen is kan me herinneren van het zwangerforum dat jij daar veel last van had.

KK nou zeg!!!!!

Senninha lekker naar huis vandaag is ook wel weer lekker jammer dat het voor niks is geweest maar geniet weer lekker van je gezinnetje bij elkaar.

Mirrem ik had voor jou toch een betere nacht in gedachten.

Over jonge meisjes met kinderen ga ik maar niks reageren heb zelf een jong zusje met een dochter en kan er uren over discussieren ook over reacties die ouders dan hebben dus daar waag ik me hier maar niet aan.

Fijne dag allemaal

11. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Nee dat was ik neit met die clusterhoofdpijnen, dat is Patricia, alleen schrijft die hier niet meer mee...

12. Athalia

Athalia Actief lid

15 nov 2007
    489
    0
    0
    Oke sorry dacht dat jij dat was. Nou gelukkig voor je dan haha.

13. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Jah precies, nee dat lijkt me echt erg om te hebben brrr...

14. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Hmmm, dat is inderdaad een minder fijn begin van de dag. Maar goed, nou is het weer lekker rustig in huis en heb je lekker tijd voor jezelf! Of nou ja, jezelf, je moet werken natuurlijk, maar in ieder geval ff geen gestress ofzo aan je hoofd van anderen ;)

15. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Jeetje zeg, vreselijk!! Ik snap dat soort mensen gewoon niet hoor!! JE gaat toch niet in een huwelijk of relatie van een ander lopen roeren!!!! :x:x

16. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Ja dat hoop ik ook KK!!!!:D:D Hihihi, je houdt de gemoederen wel bezig hier hoor, geloof dat bijna iedereen 'sochtneds even online komt om te kijken of je al begonnen bent!;)

Heerlijk trouwens zeg, zo laat wakker vanochtend!!! Esmée houdt gewoon rekening met wat er de komende dagen komen gaat en dat mama dan ff wat energiereserve moet proberen op te bouwen!;)

17. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Maar we praten hier natuurlijk in stereotypen he, over van die extreme gevallen van die op tv waren en dat soort dingen dus echt niet goed aanpakken. Dus niet persoonlijk opvatten hoor tov je zusje, dat is tenminste nooit mijn persoonlijke bedoeling geweest :)

18. mirrem

mirrem VIP lid

14 apr 2008
    9.460
    1
    36
    Gelderland
    Sow, stap eens ff onder de douche... tot later!

19. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Mirrem, balen van je nacht! Had zo gehoopt dat Mees wat langer zou doorslapen voor jullie.

ML, lekkere ochtend zeg: dus niet! pfffff.... stress en gedoe op de vroege ochtend of wat voor een tijd is dus niks voor mij he. Kan me voorstellen dat je blij bent dat iedereen de deur uit is.

KK, balen dat de bevalling nog niet is begonnen. 1 ding is zeker, lang kan het niet meer duren!!!!

Verder was er dacht ik niets meer.

Dat hele verhaal van vanacht, ben blij dat ik dus niet als enige zo denk hahaha. De reden dat ik het haar man nog niet heb verteld is omdat ik het zielig voor hem vindt en voor zijn dochtertje(s), hij heeft ook nog twee kinderen uit een eerder huwelijk en toen is zijn vrouw er ineens vandoor gegaan dus vindt dat hij eigenlijk wel genoeg heeft meegemaakt wel jammer dat hij dan met zo'n vrouw weer getrouwd is. Heb haar toen wel duidelijk gemaakt dat ze uit onze buurt moet blijven , heb zo'n zin om haar gewoon een klap te verkopen maar dat is niet netjes dus dat doen we maar niet.

20. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik ga Julian eens even aankleden en naar het kdv brengen. Hij is vanacht aan het spoken geweest van twee tot half vier dus we zijn een beetje aan de late kant, gelukkig doen ze hier niet zo moeilijk over.

Deel Deze Pagina