ohw haha . Ja ik luister nooit naar de top 40 eigenlijk. Moet ik maar eens wat meer gaan doen. Luister meestal de nieuwe hitzone als Leon die weer eens meegenomen heeft in de auto. Dan ken ik die nummers na een keer of 3 te horen wel bijna uit mijn hoofd (dat onthoud ik nog eens makkelijk )
Meestal kijk ik op Top 40 ik ga het niet luisteren, weet ook niet waar het te luisteren is eigenlijk.. In de auto heb ik altijd classic rock city fm opstaan ook niet echt veel van nu.. hahaha hitzone, kwam tot mn schrik er achter dat zij bij 31 zijn ofzo.. ik ben daar ook bij 5 blijven hangen.. drama
Ja ik zou het wel doen. Het is niet echt leuk natuurlijk maar toch. Ik heb nog geen oproep gekregen maar ga het wel laten doen terzijnertijd.
Ik snap dat ook niet hoor. Sorry voor de mensen hier die dat wel hebben gedaan. Dat domme kind van gisteren ook. 20 weken zwanger, een voorgeschiedenis met miskramen, weten wat er mis kan gaan en toch tot het einde door eigenwijs min. 10 sigaretten per dag blijven roken :x .
nou.. dan loop ik dus HEEEL ver achter.... 50? en ze worden nog verkocht ook? ik download vooral muziek, de laatste cd die ik kocht was uhmm (graaf graag graaaf) nirvana, met een soort van live achtige versies.. (3 jaar terug ofzo denk ik)
je zet gewoon het 'leven' van een onschuldig mensje op het spel! Ik vind het ook niet kunnen hoor! Maar ik ken (of ja ken) wel weer iemand die op dokters advies 1 sigaret per dag moest blijven roken ivm de gezondheid van haarzelf en het kindje.
Die is echt leuk! En ze zingen ook allemaal gewoon (redelijk) goed. Wij gaan over 2½ week naar de musical Mamma Mia . Heb er zoveel zin in!!!!!!!!!!!!!!!! En dan in mei nog een keertje.
Ach, ik moest dat ook doen toen ik mijn spiraal kreeg. Nu wil ik dat ding er toch weer uit hebben dus dan kunnen ze gelijk even een uitstrijkje maken.