Oohhh cool! mag ik mee?! Ja niet gedacht van meryl streep en pierce brosnan (of was het brosman) En dat ene meisje die kan ook zo goed zingen (honey honey is toch wel een van mijn favorieten denk ik)
pamela, ken ik alleen van baywatch enzo Kid rock.. maakt ook muziek, en das toch de ex van pamela? dus nou jah t zou kunnen..
neej, toto is rosanna, cold as ice is foreigner, alleen staat er toto voor in mn winamp.. en dat klopt dus niet
Vind het ook helemaal niet zo leuk. Maar het is wel voor een goed doel. Al komt de ziekte niet vaak voor. Laatst het pink ribbon concert zitten kijken en dat zijn toch de momenten waarop ik bang wordt voor zoiets. En borstkanker komt veel vaker voor. Brrrr krijg er de kriebels van als ik daar na over zit te denken. Gewoon 1 op de 8 krijgt het .
Ik kan mij daar behoorlijk over op winden. Een kennis van mij die rookte ook en ik keek haar nogal raar aan omdat ze ook zwanger was. Toen was haar reactie 'Ach het moet niet te groot worden want het moet er ook nog uit'' Dat bedoelde ze dan wel als grapje geloof ik maar dat die gedachte dan in je opkomt zeg. Toen mijn zus zwanger was rookte ze in het begin. Was ontzettend boos (heb dat niet echt geuit tegen haar omdat ze het zelf moet weten natuurlijk) maar ze is gelukkig uit haarzelf gestopt.
Hé meiden, heb nog niks terug gelezen.. Maar wil even leuk nieuws met jullie delen!! Sem Loopt!!! Goed hé!! Ben zo trots!
Weet je ik ben eigenlijk ook niet schijnheilig want ik heb voor de zwangerschap ook gerookt. Maar toen ik zwanger was ben ik direct gestopt.
Ja daarom. Laatst is het bij mij heel dicht in familie voorgekomen. Baarmoederhalskanker en borstkanker. Vandaar dat ik wat huiveriger ben geworden.