Volgens mij heb ik daar ooit wel een oproep voor gehad maar niets mee gedaan omdat toen mijn hoofd er niet naar stond.
Uitstrijkje heb ik dit jaar wel gedaan, voel je helemaal niets van. Wat was dat andere onderzoek dan ook alweer waar ik even geen behoefte aan had.
Ik heb hem wel gehad. Voor onze ukkies krijg je hem alleen als je ukkie in een risicogroep zit volgens mij.
Zo ben ik nog even. Ik ga straks even een frietje halen met Indi denk ik maar. Manlief is er niet omdat ie in de file staat en dus heel laat thuis is. En ik heb even geen zin in koken Wat zal ik doen, Indi mee laten eten met wat frietjes of een potje geven aan haar?
Nou ik ga maar even op de fiets wat frietjes halen voor Indi en mij. Als ik een potje voor haar warm maak wil ze die tch niet omdat ze frietjes veel interessanter vind. Tot vanavond.
Fijn zeg dat hij eindelijk achter je staat. Is dat dezelfde arts of heb je nu een ander die meer begrip heeft?
Vast niet. Zou wel een stunt zijn als ze pas maandag komt n.a.v. wat we bedacht hadden met die droom. Maar voor jou hoop ik echt dat ze eerder komt.