Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ja, logisch natuurlijk.. Heeft hij er een goed gevoel over dan?

5

2:x:x

2. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Ja het lijkt hem hartstikke leuk om daar te gaan werken. Is ook weer heeel wat anders als hij altijd gedaan heeft. Maar ja, het is nu afwachten hè (daar weet jij alles van haha)

3. kwebbels

Indi ligt al lekker gebadderd op bed. Die was erg moe. Terwijl ze vanochtend pas om 8.30 wakker was en vanmiddag ook nog geslapen heeft.

4. Lekker toch dat ze al op bed ligt? Hier ligt er ook al 1 een half uurtje op bed... Heerlijk...

Ik ga er ff vandoor. Lekker gtst kijken. Misschien kom ik later nog ff online. Weet het niet zeker. Jullie zien me anders vanzelf verschijnen!

5. kwebbels

Ik ga ook ervandoor ben er straks nog wel even.

6. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen

hahaha jeps!:)

7. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen
    senn ik begrijp dat er niets uit de testen is gekomen?? erg vervelend zeg!!

mirrem alweer zo'n vroege ochtend heb echt met je te doen daarom..

liesje nog steeds niet lekker? dat is echt een lange nasleep dan!

ml hoop dat bij jou de rust weer weder is gekeerd!! lekker begin van de dag!

ingrid wat een doos zeg! mooie kleren kopen voor zaterdag en haar lekker helemaal links laten liggen!!

kk ik hoop echt voor je dat je snel bevalt!! Dat wachten is ook niet alles! veel plezier met GTST

GOGO SEM!! super zeg!!

essie wanneer ik zo'n oproep krijg, ga ik er zeker op in! dan kun je er mocht het zo zijn soms nog op tijd bij zijn.

en verder weet ik het eigenlijk niet meer!!

8. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen
    Hier een drukke dag gehad!! gisteren en vandaag weer geverfd in de nieuwe kamer van isabella! Had er even een pauze van maar ga nu weer verder!! gaan van het weekend een nieuwe vloer erin leggen en hoop dan ook dat het dan zo goed als klaar is!!

vanmiddag lekker alleen boodschappen gedaan, isabella was even bij mijn ouders.. maar dat scheelt echt veel tijd!!

las trouwens van de week dat ik iemand (geloof ivy) een danoontje zelf met lepeltje heeft opgegeten! isabella vanavond ook!! oke de danoontje zat ook in dr haar en de rest van het gezicht, maar ze was echt super trots op zichzelf!! en ik ook!!

9. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Morgenavond krijgen we -8 dagen later dan gepland- eindelijk de sleutel van ons nieuwe huis!!!! :D

Maar zoals het er nu uitziet, gooit de verhuizer roet in het eten of beter gezegd onze planning, want die kan naar alle waarschijnlijkheid niet op de dag die wij wilden :(. Dan moeten we dus toch een paar dagen terug naar de camping....
    Nou ja, als dat alles is... ;)

10. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen

dat lijkt me anders flink balen!! toch super dat je dan de sleutel hebt!! een feestje waard!

11. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    En hier heeft Joost voor het eerst :)->;)) helemaal alleen een soepstengel gegeten....en daar ben ik dan weer trots op...
    Jullie hebben (bijna) allemaal van die kindjes die al een poosje zelf eten of de fles vast houden...nou hier eet meneertje sinds een week of 3 dus zelf blokjes brood of een spercieboontje of zo, maar that's it...al het andere gooide hij nog op de grond. Tot vandaag :D.

Klinkt trouwens als een productief dagje Lisette!:)

12. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Ja is ook balen hoor, zat er eigenlijk niet op te wachten om terug te moeten naar de camping...en dan meer met het oog op Rick. Wéér een ander tijdelijk adres (wel hetzelfde als hiervoor, maar toch weer een verandering van stekkie)....en dan nog weer verhuizen naar het nieuwe huis....;););)

Er is nog een klein kansje dat de verhuizer wel kan op de geplande dag....maar dan moeten we de vloerenman nog verder het vuur aan de schenen leggen ;)....nou ja eind volgende week weten we daar meer over ;).

(ik zal blij zijn als we straks helemaal over zijn! *zucht*)

13. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen

dat is anders ook helemaal super!! (jongetjes schijnen toch ook langzamer te zijn dan meisjes??, of heb ik dat fout?) en als ze een paar jaar verder zijn gooien ze alsnog weer met eten :p

14. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen

klinkt allemaal lekker vermoeiend, en dan vooral het geregel erom heen! kan rick dan niet beter een paar dagen bij opa en oma slapen? ik ga voor je duimen dat het toch kan op de goede dagen!!

15. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Rick at wel redelijk snel zelf, alles wat je die in zijn hand gaf ging rechtstreeks naar dat bekkie :D. Bij Joost verdween dat toen hij aan het vaste voedsel mocht, zeg maar vanaf een maand of 6....
    Jongetjes zijn met een aantal dingen vaak wat langzamer zeggen ze, maar ja als ik dan naar Rick kijk en ik kijk naar Joost...da's al weer een wereld van verschil. Ach, gelukkig is geen een kind hetzelfde ;).

16. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Ja, nee, dat snap ik wel, maar omdat je schreef dat het zeer deed als je loopt en dat je dan dus ging lopen, die logica vatte ik ff niet helemaal :D HOe is het nu met je??? Ga ik zo ergens lezen dat je al bezig bent of ben je nog gezellig 'hier'' ;)

17. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Dan kan ie niet naar school ;)....en bovendien zijn opa en oma volop aan het helpen (nou ja, iig opa) ;).

Ik hoop ook heel erg...maar ik ga er maar van uit van niet, dan valt het altijd mee :D.

18. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Kan ik me zoooooooooooo goed voorstellen. Ben ook zoooooooo benieuwd hoe ze eruit ziet en of ze op Esmée lijkt enzo!!!!

19. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Ik ga eens even bij Joost kijken....die ligt al een uur in bed, maar die hoor ik nog steeds pruttelen over de babyfoon...

20. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Nee, we hebben op zijn kamertje de rolgordijnen naar beneden dus hij kan 's nachts niet naar buiten kijken. Ook ligt hij met zijn hoofd in de tegenovergestelde richting van de deur dus hij kan ook niet de gang of onze kamer zien. Hoezo dan?

Manlief kwam vanavond trouwens thuis met het idee om Mees toch maar niet meer zo lang te laten huilen als vanochtend. Ook omdat het gewoon niet minder wordt, ookal laat je hem lang huilen en omdat hij echt zo overstuur is. Ben ik allang blij mee, want ik vind het ook altijd zo zielig om hem echt te laten huilen. Ja, oke, jammeren kan geen kwaad natuurlijk, maar hij huilt dan gewoon echt echt hard.

He, maar Senn........ hoe is het vandaag nou allemaal afgelopen in het ziekenhuis?????

Share This Page