nee gelukkig niet, ben ook wel nieuwsgierig hoe ons jongetje zometeen is!! (moet nog wel een hele tijd wachten)
dan is dat ook niet handig nee.. haha ja dat is de beste instelling!! kan het in ieders geval niet tegenvallen!
Vroeg Senn vast omdat het wel eens wil helpen, als kindjes vanuit hun bed naar de deur kunnen kijken ..... (en als het niet zo is, dan verbetert ze me vast wel )
Voor je het weet is het zover hoor! Geniet nog maar even lekker van Isabella en de baby in je buik, want die buik is straks ook weg en dan moet je je aandacht gaan verdelen .
Ah nee, dat meen je niet Senn Wat enorm frustrerend zeg!!! Waarom hebben ze hem dan überhaupt opgenomen want dit wisten ze toch eigenlijk van tevoren dan ook al? Wat moet je daar nou weer mee??
Kan ik me voorstellen, van die vermoeidheid, dit alles vreet gewoon energie. En het is ook niet dat het het enige is wat er de laatste tijd heeft gespeeld....
ik zit trouwens al een hele tijd naar jou banner te kijken.. maar dringt nu pas echt tot me door dat je een nieuwe hebt maar wel een hele mooie!!
Ik denk dat kans groot is dat je mij pas volgende week weer spreekt . Morgen is manlief vrij dus ik weet niet wanneer ik 's avonds nog ff online kom (wil natuurlijk wel steeds ff checken of er al beeb nieuws is van KK) en dit weekend zijn we dat weekendje weg voor het 60 jarig huwelijk van mijn opa en oma wat ik van de week vertelde. Kan ik anders even iemand mijn 06 pb'en, zodat iemand mij een sms wil sturen als KK aan het bevallen is?