Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    tja, net wat Lisette zei is dat wel het beste om er zo over te denken want helaas verander je er zelf toch niets aan. Maar wat kan ik me voorstellen dat jij straks mega blij bent als je eenmaal met Pat en de jongens en de honden en al jullie eigen spullen weer lekker in een eigen huis zitten!!!

2. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Laat maar deze kant op komen ;)

3. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Wel lief hoor dat 'ie zo lang zit te brabbelen. Heeft vast een boel meegemaakt vandaag wat hij even wil vertellen ;). En idd zo lang hij neit gaat huilen, gewoon lekker laten brabbelen. Hij valt zo vast in slaap ;)

4. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Ow ja, zo ben ik dus ook. Dat ik pas 'rust' heb als ik de dingen af heb. Helaas kom ik er ook heel vaak achter dat nooit alles af is en dat het dus ook moeilijk is om dan een keer 'rust' te vinden. Of heb jij dat niet zo extreem? :)

Maar met die kamer kan ik me voorstellen hoor dat je dat nu klaar wilt hebben. Ook omdat je je nu nog redelijk goed voelt en het maar de vraag is hoe je je verderop in de zwangerschap voelt. Bovendien wil je alles natuurlijk ruim in het voren gewoon klaar hebben voor jullie kleine vent! ;)

5. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Hihih, dan is hij het tegenovergestelde van manlief hier :p Die houdt ook wel van heel veel buitenlands eten maar wil wel graag ook een paar keer per weeg gewoon AGV :D

6. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Thanxx!!:)

7. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Ja, als hij zijn hoofdje naar de zijkant draait wel. Maar ik zou hem weer eens met zijn hoofd aan de andere kant kunnen leggen. Dat heb ik al wel eerder gedaan, maar is het proberen waard natuurlijk ;). Ga ik morgen meteen veranderen!!

8. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen

hahaha ik heb altijd dingen in mijn hoofd die nog moeten..:) dus inderdaad ook bijna nooit echt rust! zelfs op vakantie niet, want dan moet ik ook alles gezien hebben voordat we naar huis gaan;)

en ben inderdaad bang dat ik het over een paar weekjes niet meer zelf kan, en wil juist deze kamer helemaal zelf doen. Hou ook graag de controle:p

de kamer is trouwens niet voor onze kleine vent, maar voor onze prinses;)

9. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Ja, dat weet ik dat de kamer voor Isabella is, maar als die voor haar nu zo klaar is, kan je straks ook op tijd van kamers wisselen zodat de kamer voor jullie kleine man op tijd klaar is. Zo bedoelde ik het ;)

Ennuh... dan lijk ik wel een beetje op je, want ook ik houd graag de touwtjes zelf in handen :p

10. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen
    okee dan snap ik het.. sorry!! :)

irritant soms he??

11. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Je mag mij je 06 pben dan laat ik het je weten!

12. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Lisette, ik vond het erg gezellig, maar ik ga er weer vandoor. Nog ff lekker wat tv kijken en dan zo naar bed. Een hele fijne avond en tot gauw horens maar weer!

Ook voor alle andere meiden een hele fijne avond en nacht en tot later!!

13. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    hoef je geen sorry voor te zeggen :p. En ja, soms kan ik gewoon echt moe van mezelf worden, hahahaha!

14. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    zoals je zo in je pb leest, is ie nu aan 't huilen, dus ik ben er even naartoe ;)

15. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen

jij ook een fijne avond! en hopelijk een goede nacht (en ochtend)

en ook een heel fijn weekend trouwens!!

16. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Idd gewoon even proberen....bij Rick heeft het destijds ook geholpen ;).

17. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Fijne avond!

18. lisettedijkstra

lisettedijkstra VIP lid

Feb 26, 2008
    6,927
    0
    36
    Female
    vlakbij groningen

hahaha ik niet alleen :p;) anderen ook :D

19. kwebbels

Nou ik moet zeggen dat ik het gewend ben. Zolang ik hem ken heeft hij altijd internationaal werk gedaan. En ach, het leukste is als je elkaar weer ziet na zo'n tijd. Al hoop ik niet dat ie te lang weg blijft. Heb 1 keer gehad dat ie 3 weken op mallorca zat voor werk en dat vond ik toch wel lang:)

20. kwebbels

Oh haha, het is al geregeld? Zo niet dan mag het alsnog;) Jij hebt natuurlijk geen buddy denk ik.

Share This Page