hahaha als mensen niet zien dat ik zwanger ben dan hebben ze een bril nodig of ze denken natuurlijk dat ik zoveel ben aangekomen Zij is de vrouw van een collega van roeland Hoop eigenlijk ook dat ze er niet is omdat ze niet durft maar dat zal wel niet, die heeft geen schaamte in d'r lijf zitten denk ik. Heb er inderdaad erg mee gezeten, vooral wat moet ik doen, moet ik het hem wel vertellen of niet, moet ik naar haar toegaan of niet, ze wilde het ook nog persoonlijk uitleggen maar daar heb ik op gezegd dat ik haar nooit meer wilde zien en dat ik haar uitleg niet nodig had en achteraf dacht ik misschien moet ik toch haar uitleg maar aanhoren. Maar ja ik ben blij dat ik er van af ben en dat ze tot nu toe niks meer van zich heeft laten horen, ben alleen wel erg benieuwd of dat na zaterdag dus zo blijft
ik heb ook bijna alles nieuw vond ook niets meer mooi, of praktisch.. (het was toen natuurlijk vooral op het eind veel warmer)
Julian heeft gewoon vijf uur geslapen vandaag bij het kdv, dat zijn ze daar niet van hem gewend en wij hier thuis dus ook niet! Vind het echt onwijs lang maar ja hij heeft vanacht ook lopen spoken dus misschien moest hij wat slaap inhalen, hoop alleen wel dat hij vanacht wel weer normaal slaapt en niet dat hij het ritme om gaat draaien.
Wij hebben weer film1 en sport1 aangevraagd of nou ja aangeboden gekregen en we hadden het er net over gehad dus kwam wel goed uit. Nu zouden we het binnen 48uur kunnen ontvangen en het was gisteravond toen ze belden dus er is 24 uur voorbij maar we hebben het nog niet. Wel jammer, kan ik eindelijk weer leuke films kijken!
Verder heb ik eigenlijk weinig nieuws te vertellen, ga maar weer kleren bekijken als het goed is verkopen ze ook noppies bij die zaak waar ik de laatste tijd elke keer heen ga dus maar eens kijken of ik daar nog wat leuks zie.
Toppie. Hij gaat echt als een razende: toen ik daarstraks tekende stond de teller op 837 handtekeningen. Nu, slechts een paar uur later, al op 3.132 handtekeningen.
Deze petitie: Kinderbijslag | petities.nl Ik had de mensen met een hyve een bericht doorgestuurd wat ik ook weer binnen had gekregen.
Happy 6.000. En jeetje wat een kletskous ben jij. Ik zat gisteren op 8.000 en ben wel wat extra maandjes al online.
Zo ik ben weer bij. Verder niemand meer online zie ik. Nou ja helaas. Het eten van Merel ging vanavond wel goed trouwens. Eerst heb ik zelf haar bordje gegeven. En daarna mocht ze van mij nog even aan de slag met een lepel en een heel klein laagje eten in haar bordje. En dat ging nog goed ook dat scheppen met de lepel. Maar eten met de hand is natuurlijk ook nog heel leuk.
Goedemorgen. Hier een lekkere nacht gehad.Indi werd wel ff wakker om 23.45, volgens mij had ze gedroomd. Ze ging wel weer zo verder slapen gelukkig. En ze werd om 8 uur wakker. We gaan ons zo klaar maken om te gaan zwemmen met een vriendin.