Dan zou ik haar toch laten liggen. Indi doet geen tweede slaapje meer nu ze eenmaal gewend is er 1 te doen. Heb het wel eens geprobeerd maar dan gaat ze toch niet slapen.
Nee hyves ben ik pas sinds kort echt achtief op. Nou eigenlijk ook niet meer echt trouwens. Ik ben wel al lang lid maar was mijn wachtwoord vergeten. Ben eigenlijk pas na de geboorte van Indi echt vrienden gaan toevoegen (omdat ik toen ook thuis zat haha).
Nou wij hebben heerlijk gezwommen. Indi vond het weer helemaal super en die ligt nu uitgeput op bed. Vanavond gaan we op kraamvisite bij de buurvrouw.
Ga zo even het bed verschonen en in de was doen. En even een beetje schoonmaken hier. Straks als Indi wakker is gaan we nog even wat visjes erbij kopen voor in het aquarium. We hebben er nu 6 maar het is zo'n groot aquarium dat de visjes bijna niet opvallen haha.
om de kinderbijslag elke maand te geven ipv elk kwartaal, blijkbaar is in ons buurlanden het bedrag dat wij per kwartaal krijgen krijgen hun per maand. Daarvoor hebben ze een petitie opgesteld. zal eens kijken of ik de link hier kan plaatsen, heb hem nl via hyves doorgestuurd gekregen van essie
je mag mij pb-en hoor, weet niet of je het al gedaan hebt naar iemand, maar anders hou ik me wel aanbevolen
Ik zou waarschijnlijk de uitleg ook niet willen horen, zij verdraaid het allemaal zo zodat ze zielig gevonden wordt, en maakt er misbruik van. Dan kan bij mij echt niet door de beugel hoor! En 1 misstap en ik zou haar man het toch wel laten weten waarschijnlijk, is ook voor hem dat hij weet waar hij aan toe is. Wacht in spanning af hoe het zaterdag gaat