Heb ook wel eens van dat soort miscommunicaties met Niels. En hij is dan altijd de laconieke van ons twee en ik fok me dan helemaal op.
nou dit was geen miscommunicatie bij ons, hij wist gewoon niet meer wat hij gezegd heeft . dus ja.. ik fok me dan ook altijd op en ben nog steeds boos , denk hij dan he , hij is nu net weer thuis, stond de was te strijken hij zo van moet ik nog helpen, ik zo van nee. hij zo van je bent nog boos he, ik zo van nee hoor (ahum). hij weer van nou dan ga ik even naar de wc. ik dacht om daar een half uur te blijven zitten, omdat vervolgens te vragen wat we willen eten om vervolgens te vragen of ik hem even de haren wil knippen om vervolgens mika de fles te willen gaan geven om vervolgens naar een verjaardag te gaan. pfff
zou goed kunnen, mijn oma is ook in heeze gecremeerd en uitgestrooid, vind het een mooi crematorium daar. (sorry beetje raar onderwerp)
Alleen gaan dat ken ik, vind ik ook niet leuk. Of als het 's avonds is na een dag werken heb ik er ook geen zin in. Dus de oplossing: sporten op het werk Bij ons kan dat gelukkig. Tussen de middag worden er sportlessen (bodypump, bodybalance gewoon fitness)gegeven en zelf deed ik altijd mee met bodybalance. Dat ga ik straks ook weer doen. Je levert dan je half uur pauze in en het andere half uur krijg je van de baas. Nu wandel ik elke dag ook minimaal een uur ofzo met de kinderwagen (moet het wel droog zijn )
Dat vind ik van Den-en-rust in Bilthoven. Niet hier om de hoek maar daar wil ik gecremeerd worden als ik er ooit niet meer ben.