Ja, daar zijn wij ook nog niet zo aan toe. Maar ja, familie in de buurt hebben we niet, dus dat is wel eens lastig. Als mannetje weg is en ik moet 's avonds ook weg dan doe ik het nog weleens met de buren of de overburen met de babyfoon. Maar dan ga ik ook echt pas weg als ze al een poosje slaapt en zeker weeet dat het goed gaat.
Wat een slim kind heb je toch, past zich zo aan aan jouw plannen !!! Veel plezier zo!! En het is idd heerlijk weer om te lopen!
Oh lief. Maar dan zal hij wellicht ook iets van Yoki lusten. Dat mogen ze dan weer wel, Optimel is te light. Of Milk & Fruit is ook erg lekker.
Ik vind idd dat je hem altijd super leuk gekleed hebt. maaruh... bij zo'n lekker ventje staat natuurlijk ook eigenlijk alles wel goed
:xIk probeer al sinds vorige week een foto te maken dat Arinde loopt (of staat). Maar dat wil nog niet erg lukken. Elke keer is de foto bewogen, of ze valt net om, of ze loopt te snel en is alweer te dichtbij GRRRRR
Ahhh, lief!!!!!!!!!! Oh, zal eens ff een vergelijkbare foto van Mees spammen van, hier was ie precies 10 maanden en 4 dagen