Is ook zo. Persoonlijk vind ik het wel fijn dat ze altijd een vast tijdstip heeft om te gaan slapen. Zo weet ik een beetje waar ik aan toe ben. Gelukkig is Indi nooit zo moeilijk geweest daarin áls het wat later word. Zo hadden we eens een bbq en waren we om 22 uur thuis. Ik voelde me ontzettend schuldig dat ze niet op tijd in bed lag maar madame had het hartstikke naar haar zin met de kindjes (die dus ook nog allemaal op waren) en helemaal nergens last van gehad.
Wij hebben exact dezelfde kleur. Hebben jullie het bed met of zonder lade aan de onderkant? Wij die zonder
Zonder lade. We hebben alleen nog even getwijfeld of we degene zouden nemen die je later tot bankje om kon toveren (of was dat juist degene met de lade). Maar wij hadden zoiets van "waar moeten we die laten?" De kamer is nl. niet groot genoeg voor een bank, een peuterbed, een commode en een grote kast. Dus ik vond het zonde van het geld.
Ik hem net tijdens het schoonmaken van Merel weer wat dingen achter de schotten op zolder gedaan en kwam daar weer de wandelwagenbak, de Maxi Cosi Cabrio en wat andere dingen tegen van de beginperiode. En toen verlangde ik toch ook wel weer naar zo'n kleintje in je armen. Over kleintjes in je armen gesproken: KK heb jij de jouwe al in je armen????
Nee, de mijne is nog niet geboren hoor.. Helaas niet. Christian en ik zijn ff lekker uit eten geweest met zn beiden.. Esmée ff naar Christian zijn zus en zwager toe en die heeft daar heerlijk gegeten en gespeeld...
Ik heb een overheerlijke pizza hawaii gehad met appel-komkommersalade.. Was echt heerlijk... Bij Esmée zijn we de avond tevoren ook nog uit eten geweest kwamen we achter..
Hier ook een huiler. Heeft de hele dag nog maar een uurtje slaap gehad, ze is totaal kapot, maar wil niet slapen.
hier heb ik esmée maar een zetpilletje gegeven. ze krijgt er een hoektandje door en die doet haar errug zeer.. ze is nu stil gelukkig