Hoi Senninha, we zijn iets later dan 13:00 uur. Merel zat een beetje lastig met haar flesje, dus die krijgt ze nu.
ik ook niet. Die apparaten heb ik geen geduld voor maar bodybalance is altijd wel erg lekker en ontspannend. Zeker als je bijna de hele dag achter je pc zit en met geflipte professoren te maken hebt
Echt waar? Ik draag bijna altijd rokken en bijna nooit broeken. Sowieso heeft de mamafiets ook andere voordelen: zo is het frame extra stevig/dik voor kinderzitjes, kan je het stuur vastzetten zodat het niet omklapt als je je kindje in het zitje zet, hij heeft een extra stevige standaard en nog wat kleine dingetjes.
Gaan we nog wandelen ofzo? Of beter gezegd: wandelwagen mee? (kan hem sowieso wel meenemen, want hij ligt toch niet in de weg in de kattebak)
zal bij mij ook wel rampzalig worden, want was er gister vanaf en nu dubbel en dwars is et weer terug
Was ik niet van plan. Ben niet super op dit moment en Niels met zijn Pfeiffer is er ook denk te moe voor. Als het weer zo blijft kunnen we misschien in de tuin zitten.
zoude confrontatie aangan en de frustratie er lekker uitgooien. zo van ja ik kon geen vakantie opnemen maar zit nu voor jan met de kote achternaam aanwezig te zijn.
Ja ik heb je telefoonnummers bij me dus dan moet goed komen! Is er al iemand? Wij gaan nu met 5 minuutjes vertrekken.
Ook (niet dat je het aan mij ziet maar heb wel last), en heb sinds gisteravond ook wat verhoging en Karsten ook.