Zo, was ik nog heel ff.. Zie dat ik weinig hoe bij te lezen. Ik ga zo nog ff naar beneden spelletje op de laptop doen (krijgen er snel internet op, zodat ik straks vanaf kraambed weer kan meedoen.. ) .. Slaap lekker dames en wie weet Ingrid of Essie, tot vannacht?
Sem ligt ook heerlijk in dromenland! Heerlijk he als ze lekker slapen!! En de kleine druktemaker heeft een feestje, heerlijk he die bewegingen.. (vond ik tenminste wel.. Mis het enorm!) Ik begin per 1 nov bij mijn nieuwe baan.. Ik ga maandag weer naar mijn huidige werk.. Dan zit de vakantie erop!
isabella kan heerlijk slapen! die gaat ook haar hele bedje door in een nacht volgens mij is zij nog 1 van de weinigen hier die nog twee keer per dag twee uur slaapt en dan ook meestal nog de hele nacht kleine slaapkop!! vind het ook echt heerlijk (die bewegingen)!! Kleine druktemaker vind het de eerste dag na een vakantie altijd zo moeilijk om weer in mijn ritme te komen maar dan hoef je hier nog maar heel even dus!
Is er echt helemaal niemand meer online geweest de afgelopen uren? Ingrid er ook niet? Je zou er misschien zijn vanavond.
Hallo, was beginnen met bijlezen maar vond het toch te veel worden. Zag wel dat KK nog niet is bevallen, jammer!!!! Hoop toch echt dat de kleine zich vanacht komt melden!!
Hé toch wel mensen......................ik drukte op verversen, maar er gebeurde helemaal niks, vandaar dat ik dacht dat er niemand was geweest. Vond het al vreemd.
Ik werk idd starks nog maar heel even hier.. Heb wel een dubbel gevoel hoor.. Zal het wel heerl erg gaan missen.. Maar het schelt echt 1,5 reistijd per dag! Sem kan nu ook heerlijk slapen! Was eerst ook wel anders hoor!
ben vanavond wezen kijken bij die winkel hier in assen waar ze dus mama licious verkopen krijgen ze de collectie pas eind van de maand/begin november binnen dus daar heb ik weinig aan en van alles wat ik leuk vond krijgen ze maar 1 ding dus dat schiet al helemaal niet op. Moet toch maar eens kijken waar ik het nog meer kan kopen.
dat is echt een hoop tijd! het is dan inderdaad wel jammer dat je er je huidige baan voor op moet geven.