Sorry bij ons is het andersom. Ik vul wel bij, maar vertik dat ding op de houder te hangen en dat vindt Bas weer irri.
nou dat viel bij mij nog wel mee, moest wel wat vaker als voor die tijd maar dat betekend bij mij dat ik ipv 2x voor de zwangerschap 3x na de zwangerschap moest per dag Nu moet ik wel 4 á 5x per dag ja ja het is wat hahaha. Ben wel blij dat ik geen blaasontsteking heb gehad na die ene keer, bah wat deed dat zeer zeg.
hahaha hij is nu aan het kijken terwijl hij de zak chips leeg aan het eten is Hij heeft sinds vanavond xbox gold live ofzo iets en dan kan hij online tegen andere mensen spelen die hetzelfde spel hebben ofzo. Nou ja het is maar waar je lol in hebt8)
hahaha als ik roeland roep, hoe laat het ook is, dan gaat hij terug roepen wat er is en als ik dan zeg kom eens, omdat ik geen zin heb dat de hele buurt mee kan genieten, dan zegt hij zeg nou maar wat er is dan kom ik wel
Het zit er bij mij niet zo zeer in dat ik vaker moet, maar dat ik het echt aanzienlijk minder lang op kan houden. En 4 à 5x per dag plassen doe ik standaard al. Daar hoef ik niet zwanger voor te zijn.
we hebben er veeeeel meer spellen bij en Roeland speelt er gewoon veel vaker mee dan wat ik deed met de Wii.
Maar ik ga naar bedje toe. Gisteren was het ook al na 1:30 uur. Voordat ik de 21ste overal heb genoteerd, afgesloten heb, de hondjes naar boven heb gedaan en mezelf bedklaar heb gemaakt, is het weer bijna 1:30 uur. Fijne nacht zou ik zeggen. Veel plezier met shoppen morgen en wellicht spreken we elkaar nog morgen na je golfuitje.
geen idee eigenlijk maar vindt het gewoon irritant om te moeten schreeuwen. Niet dat Julian er ook maar wakker van wordt ofzo maar toch.
En nu zit er ook nog eens zo'n stoeipoes met d'r kont over mijn tv scherm heen te zwieren, dus is het helemaal tijd om te gaan. Doeeeeeeeeeeeeeeeeeeeegggggggggggggggg.
Slaap lekker!!!! Ik ga zo ook denk ik maar want Roeland zit te zeuren die was al bang dat het heeeeeel laat zou worden omdat jij online was hahaha Misschien tot morgenavond en anders tot zondag ofzo!
Hé rustig aan hè Roeland. Zo laat maken wij het niet. En anders kan hij gewoon naar bed toe gaan hoor. Dat deden wij immers ook toen Bas en hij nog lekker ff wilden drinken .
En nu ben ik echt weg hoor...............................................................................................................................................................................................