Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Leuke meubeltjes hoor.
    En een zolder opsplitsen in tweeën is goed te doen. Met van die grote "celblokken beton" heb je ook zo een muur staan hoor en ik heb begrepen dat dat niet duur is.
    Misschien heb ik nog wel een mannetje die je wat informatie kan geven. Een vriend van ons zat in de bouw en die heeft zijn huis volledig tot de buitenmuren kaal gestript en weer volledig opgebouwd.

2. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke, dus jullie zijn al begonnen. Ben wel benieuwd hoe Maarit straks haar eigen plekje gaat vinden. En dan gaat Karsten naar de kamer van Maarit, of niet?

3. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vaak scheelt het wel dat er op een verjaardag veel afleiding is, of maakt dat bij Karsten niet uit?

Gisteravond was Arinde heel lief, maar 's middags was ik even op kraambezoek en daar waren verder geen kinderen. Nou, toen moest ik haar steeds overal vandaan halen, want ze haalde alles overhoop. Ze vond er gewoon niks aan. GRRRRRRR:x

4. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga ook maar even de tafel klaarmaken, want over een uurtje moeten we alweer weg.
    Mannetje is net begonnen met de tegels uit de badkamer te bikken, en moet straks ook nog douchen. Dus zal maar eens even wat gaan doen, want volgens mij vergeet hij helemaal de tijd tijdens het klussen.

5. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    :( Wat ontzettend vervelend zeg dat jullie geen resultaat hebben gekregen. Lijkt mij erg moeilijk!
    Mooie meubels trouwens voor Maarit!

Hier gaat het goed. Teun is een makkelijk ventje! Alleen er zit nog niet echt ritme in zijn drinken. En slapen doet hij nog steeds het liefst bij één van ons en dat is ook niet echt handig. Maar verder prima. Hij groeit goed. Afgelopen woensdag stond er 4525 gram op de weegschaal:)
    Marin is dol op Teun, hij krijgt altijd een kusje van haar.

6. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat het zo goed gaat bij jullie. En ja... een ritme kost altijd tijd he! Fijn dat Marin het ook zo leuk vind!

7. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mannetje gaat toch eerst even douchen en dan straks eten. Arinde is ook aan het wakker worden, dus dan kunnen we straks met elkaar eten.

8. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Hè meis niet leuk dat het nog niet begonnen is.
    Dikke knuffel van ons om die laatste moeilijke dagen nog door te komen.
    Er komen inderdaad wel een paar mooie data aan. Waarvan ik persoonlijk 11-10-09 toch wel de mooiste vind.
    En misschien krijgt Senn uiteindelijk toch wel gelijk, al hoop ik dat dan maar niet.

Kan me voorstellen dat je gek wordt van je moeder. Gewoon zeggen dat je het niet leuk vindt, zou ik zeggen.

9. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Volgens mij slapen Maarit en Sven nu op 1 kamer. En Karsten heeft al een kamer voor zichzelf.

10. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Hé Vera, leuk om weer wat van je te vernemen!!!!!!
    Leuk om te lezen dat Marin zo lief met Teun om gaat. Echt geweldig lijkt me dat!
    Was ze niet een beetje "jaloers" omdat ze nu haar aandacht van jullie moet delen, of is ze daar nog te jong voor?
    Mooi dat hij zo goed groeit trouwens.
    En is jullie kinderwens nu volledig voldaan of moet er ooit nog een 3e komen?

11. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, ik ga weer afsluiten. Tot vanavond nog denk ik!

12. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Alleen hebben wij besloten om met schuifdeuren te gaan werken zoals we nu ook hebben voor het schot want dan kan je alle panelen schuiven en goed bij de spullen.:)

Maar lief dat je wilt meedenken.;)

13. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Hee Essie!

Nee, Marin was niet echt jaloers. Ze had meer moeite met de drukte die er ineens in huis was en de vreemde mensen. Dus de eerste dagen was ze niet haarzelf, maar nu gaat het weer goed.
    Op dit moment kan ik zeggen dat ik mij heel rijk voel met twee kindjes en het voelt ook aan als 'compleet', maar zeg nooit nooit;)

Met jou ook alles goed en met Merel met haar prachtige kijkers?

14. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Karsten gaat dan idd weer terug naar zijn "oude" kamer.:)

15. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Hangt er vanaf hoe hij in zijn vel zit.
    Als ie echt moe is dan is het flink drama, maar dan leg ik hem net zo makkelijk op bed.;)

16. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36

Wij gaan ook over een uurtje weg.
    Niels wordt over 10 minuten afgelost dus is om 14 uur thuis en heeft Maarit dan ook bij zich want die was een nachtje bij opa en oma aan het logeren.

Dan zal het wel flink herrie zijn bij jullie.:$

17. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Ahhhh wat schattig zeg dat Marin zo lief is voor Teun.:)

En 4525 gram alweer, hij groeit echt goed.

Ik hoop dat ie gauw een ritme te pakken heeft en lekker in zijn eigen bedje slaapt, dan kunnen jullie ook weer rustig slapen.;)

18. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Niet meer sinds een tijdje.
    Omdat het met Maarit haar gedrag de verkeerde kant uitging door de invloeden van Sven hebben we Maarit Karstens kamer gegeven en slaapt Karsten nu bij Sven op de kamer.

19. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Dan wordt het voor mij tot morgen.
    Voordat ik thuis ben van de verjaardag (uur rijden), de kids op bed liggen en ons bed naar beneden is gebracht (die hebben we verkocht via MP en wordt morgen opgehaald) is het al na 21 uur en wil ik ook naar bed want ben nog steeds erg moe van de afgelopen week.:)

Veel plezier vanmiddag!:)

20. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Dat heb ik ook heel lang met 2 gehad maar wat je zegt op het gegeven moment begon het toch weer te kriebelen.:D

Share This Page