nou ga er vandoor want moet zo op verjaardag, vandaar dat ik ook niet naar de mini meeting kon maar dames heel veel plezier bij de meeting en even foto's spammen
meiden misschien lezen jullie he tniet meer maar wil jullie even heel veel plezier wensen op de mini-meeting! lijkt me heel apart om elkaar in het echt te zien. Je hebt toch min of meer wel een beetje een "beeld" bij iemand hihi. even wat anders... omdat ik doordat brenden te vroeg is geboren een mei mama ben geboren was ik wel benieuwd hoe ver de kleintjes uit mei allemaal zijn. Dus met fruithapjes enz omdat de meeste nu wel 4 maand zijn. De mei mama's zijn overgegaan naar een beschermd forum dus ik had pb gestuurd om mee te mogen kletsen. Krijg ik een mail terug dat ze hebben besloten niemand meer toe te laten... vind het toch wel erg raar of ligt dat aan mij?
haha ik vind het heel herkenbaar... wij hebben ook vaak dit soort dingen en ik laat altijd heel erg merken dat ik boos ben en dan nog vragen naar de bekende weg: ben je boos? Grrr en dan weer doen alsof er niks gebeurd is maar wij vrouwen blijven pissig terwijl de man weer vrolijk verder gaat!
veel plezier bij de doop (daa rmoest je heen toch) hoe is het gegaan met joost met de flessen? heb je nog een halve gedaan?
Dat meen je niet? Ik vind het ook een beetje raar, dacht dat deze site voor iedereen was? Althans voor mama's en aanstaande mama's? Maar denk dat je bij veel van ons ook wel terecht kunt met je vragen over fruit en groente hapjes Ik ben met Steijn toen begonnen met fruit toen hij 4 maand was, hij keek me de boterhammen uit mijn mond, dus hij was er wel aan toe. Heb het niet als bijvoeding gegeven maar elke dag een paar hapjes gewoon om te proeven Erg leuke kliederbloel wordt het vaak, dussss camera bij de hand.
goedemiddag dames hier gaat het aardig goed, Rihanna huilt de laatste dagen wat meer als daarvoor maar verder gaat het wel goed. Ze slaapt redelijk veel overdag en ook 's nachts gaat het aardig goed. ze krijg zo rond 23 uur de laatste voeding en dan niet eerder weer als 6.30 uur maar ze meldt zich wel eerder, ik moet er gemiddeld 2 keer per nacht uit om de speen erin te drukken en dan slaapt ze verder vraag me af wanneer ze daar niet meer wakker van wordt en gewoon lekker doorslaapt
pfff.. mannen . moet zeggen dat ik het wel herken. christian onthoudt ook niks van wat ik 's nachts tegen hem zeg... hij slaapt zo ontzettend diep!
gisteravond is esmée rond 9 uur gaan slapen tot half 2. daarna doorgespookt tot 3 uur en toen in slaap gevallen. tot half 7 geslapen, heb ik haar ff bij me genomen en heeft ze nog tot half 8 doorgeslapen.. toen ze vannacht zo aan het spoken was, heb ik chris er gevraagd uit te gaan om ff rond te lopen met haar en warempel: hij ging er met haar uit! lekker.. ik weet niet of de meeting al afgelopen is, maar ik hoop dat jullie het leuk hebben gehad! xx
Ik heb maar in de eeeh... ruimte gezetenw aar de deuren zijn. Kon Mayron lekker blijven slapen en Silla heeft me terug gebracht naar Zoetermeer! NOGMAALS BEDANKT SILLA!
is wel lekker rustig geweest hier, hoef niet zoveel bij te lezen haha, moeten we vaker doen zo'n meeting organiseren