wij riepen ook altijd doe ons maar 4 we komen zelf beiden uit een gezin met 3 kids en vonden een even aantal wel heel leuk. maar nu ......... pfffffffff inderdaad ook hier 3 is genoeg. (mocht moeder natuur nou wat anders in petto hebben ondanks de spiraal dan is het zo)
kort maar krachtig JA (zodra ik de oproep ga krijgen volgend jaar en laat ik ook de spiraal checken kon volgens mijn gyn dan in een keer)
ik snap dat niet zo goed eigenlijk net als een gyn hier (nu met de vut) 5 jaar terug zei ach u mag best een glaasje rode wijn hoor
Ik denk ook wel dat ik het ga doen. Ik zit alleen ff met de vraag of het wel slim is om dat te doen als je middenin een poging zit om zwanger te raken. Oftewel wanneer je in de periode zit tussen eisprong en ongesteldheid. Er moet daar dan toch iets plaats gaan vinden in die baarmoeder. Ik wil niet door zoiets een poging op zwangerschap laten mislukken , maar dat is mijn mening.
zo heeft sam nu weer uitslag/exceem in haar knieholte alleen zie ik de een paar tanden zo zitten maar zit nog net een dun velletje over
Zo, heb ff snel gelezen, maar niks blijft hangen.. Heb nog steeds last van harde buiken en een zere rug.. Hopen dat het vannacht een keer gaat beginnen. Slaap lekker allemaal en tot morgen!
Dank je. Je bent nog lang niet bij of wel? Geld is trouwens overgemaakt. Je raadt het nooit: vandaag hadden ze dit jurkje nu wel in Tiel hangen.