ik duim voor je dat je niet meer heen hoeft en als dat niet helpt dan hoop ik voor je dat ze je gaat strippen en dat je misschien al wat ontsluiting hebt (zoals ik het bij sam en maud heb gehad)
nu wel bijna alleen blijft er niks meer hangen en heb ik niet zoveel zin meer om te reageren overal op. maar wil dus alles ff bijgelezen hebben zodat ik morgen met een schone lei kan beginnen. jij was vast de eerste in tiel die hem had
Nou volgens mij hebben ze hem wel gehad, maar was die gewoon uitverkocht. Dus ik denk niet dat ik de 1e ben.
Ach ik heb er niet zo'n haast mee. Komt nog wel. Een paar dagen meer of minder zal niks uitmaken. Stond niks in de brief of dat ik binnen een paar dagen moest reageren.
ohw zie dat er niemand meer is, dan ga ik er ook maar weer eens vandoor . Zouden vanavond eigenlijk op stap gaan, maar ging op het laatste moment niet door omdat mijn vriendin geen oppas kon krijgen. Dus ging ik maar naar haar toe, mika zou toch naar mijn ouders gaan dus dat kwam dan wel goed uit. Leon is weer draaien. Die komt pas over 3 uur thuis ofzo.
De site doet een beetje raar. Nu ook weer: krijg ik een bericht binnen dat Daantje iets heeft geplaatst, ga ik kijken: niks. Net ook al zoiets. Ik een bericht geplaatst. Staat hij er niet bij. Dus ik nog een keer typen, staat hij er ineens 2x.
Ja ik vond het ook erg vreemd. Als je een bericht plaatst, dan verwacht je je bericht ook als 1 van de laatsten te zien staan. Maar de laatste was van LK en mijn laatste was het bericht van mij van ervoor. Ik snap er dus niks van. En nu dus die melding in mijn email dat jij een bericht had geschreven, maar op het forum zelf niks zichtbaar.