ja hebben goed kunnen praten enzo. Maar is ook mijn beste vriendin ik kan alles tegen haar zeggen en andersom
ben ook super benieuwd wanneer kk gaat bevallen! kijk elke morgen met spanning of er geen nieuws is hihi
Vraag me wel af of Ingrid al thuis is. Ze zou nog verslag komen doen, aangezien ze verwachtte vroeg thuis te zijn.
Nu heb ik het weer: geeft ie aan dat het bericht waarin ik me afvraag of Ingrid al thuis is, de laatste is :x .
Hé Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnnnggggggggggggggrrrrrrrrrrriiiiiiiiiiidddddddddddddddddddddd.
hahahaha heb geen golfbal tegen haar aan moeten slaan of eigenlijk niet kunnen slaan omdat we de hele avond thuis waren. Had er na een dag winkelen helemaal geen zin meer in om in de regen rond te moeten lopen en roeland ook niet en Julian was onwijs moe dus die moest eerst ook naar bed voordat hij kon eten en toen hij wakker werd was het al half zeven en om zeven zou het beginnen en voordat we er waren was het acht uur geweest ofzo dus helaas!! Had er wel zin in om een golfbal tegen haar kop aan te slaan of ene club ergens te stoppen waar de zon niet schijnt maar ja vandaag dus niet.
volgens mij heeft roeland me ook express overgehaald om niet te gaan omdat hij bang was voor die bal en die club hahahah
site deed raar en kon er een tijdje niet op komen dus heb maar domme spelletjes zitten spelen de hele tijd.