Jeetje dat verwacht je toch ook niet als je een loungeset besteld dat er een verkeerde kussen bij zit en ook nog in een andere kussen vlekken.:x Was het gezellig gisteravond?
Jusi wat leuk dat je even bij ons langs komt! Van harte nog met de geboorte van jullie Kenji! Hoe gaat het met hem ondanks dat hij al met 35 weken is geboren? En dat van die (on)bezorgde zwangerschappen dat ken ik helaas.
Maar wat ranzig zeg dat ze zo hun huis hebben achter gelaten. Hadden wij ook toen we hier kwamen wonen.:x
En de vloertegels zijn voor Isabella haar nieuwe kamer? Leuk is dat hè als je ziet dat de grootouders een goede band met de kleinkinderen hebben.
En hoe ging het in de Efteling met jou en je bekken? Wachten is idd niet leuk gezien de omstandigheden.
Bij mij doet hij ook regelmatig raar. Dan heb ik 10 pagina's bijgelezen en krijg ik een link van het laatst geplaatste bericht en als ik die dan aanklik kom ik weer op de pagina terecht waar ik begon met bijlezen. Echt heel vaag.:x
Ik moet nu naar het zwembad en de hele bups moet mee want Niels is werken. Lees straks verder bij van af ...37.