Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

En begrijpelijk dat je helemaal moe bent. Dat kost ontzettend veel energie. Hopelijk kan je een beetje slapen vanacht.

2. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Oh echt waar :$ ? Dat vind ik zo'n leuk karakter. En die heeft al zoveel tegenslagen gehad.........................met Denny o.a.

3. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Sneu dat jullie haar niet meer kunnen vinden :(

Mijn katers gaan ervoor weg ;)
    En eentje ligt dan weleens te slapen op de bank en laat Wessel dan wel toe, maar met tegenzin. Maar ik ben er dan ook snel bij om hem te leren dat hij zachtjes moet doen.

Met die kater was ik bang dat hij snel zou uithalen omdat hij iedereen een tik geeft die hem aait als hij er flauw van is ;) maar dat heeft hij bij Wessel nog nooit gedaan, terwijl Wessel toch weleens een pluk haar te pakken had. 1 keer was het zelfs toen Wessel nog kleiner was en ik hem op de arm had om de kat te leren aaien had hij ineens een pluk haar en ik had mijn handen niet vrij om hem los te krijgen. Ineens gingen de oren naar achteren en ik dacht: nu krijgen we het hoor ;) maar wat deed ie? Hij duwde Wessel weg met zijn pootje op Wessels voorhoofd zo van: nu is het wel genoeg :D

4. kwebbels

Juist. Toen bleef Danny als geest haar ''lastigvallen''. Hij wilde haar duidelijk maken dat ze iets onder de leden had. En toen is ze erachter gekomen dat ze huidkanker heeft. Ze heeft een tumor in de hersenen die McDreamy verwijderd heeft. Het overlevingspercentage is 5 procent:(

5. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Dat zal wel lukken denk ik, ben iig nu wat rustiger ;)

6. kwebbels

Mooi is zo'n reactie dan. Een ieder ander had allang een krab gehad maar bij zo;n kleintje. Hier kan Indi ook alles doen met hem. Maar nu moet ik dus op gaan passen omdat ze iets te hard word. Wat ik wel mooi vind is dat ze echt dikke vrienden zijn. De vorige keer was Indi aan het huilen en toen liep ze niet naar mij toe om getroost te worden maar naar de kat. :D En als ze 's ochtends chagarijnig wakker word roep ik hem erbij en is ze gelijk vrolijk.

7. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ik vroeg me al af wat Danny er deed?
    Jeetje niet leuk. Ik had gehoopt dat Izzy en Alex eindelijk samen gelukkig gingen worden.
    Moet ze uit de serie?

8. kwebbels

Dames ik ga ervandoor. Ik heb een nieuw boek en ga even lekker lezen in bed. Weltrusten.

9. kwebbels

Nou wat ik begrepen heb gaat ze er niet uit. Ze trouwt ook nog met Karev. Ik heb namelijk op youtube een filmpje gezien met een interview met haar. Maar helemaal zeker weten doe ik het niet. Zij verklapt natuurlijk ook niet alles.

10. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Veel plezier en trusten.

11. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Aaahhhh wat schetig zeg :D
    Dat zie ik hier nog niet zo gebeuren hoor dat ze dikke vriendjes zijn ;) maar Wessel is wel stapelgek op ze en giert het uit van de pret als hij vlakbij 1 is :D

Maar dat hardhandige tolereer ik hier ook niet hoor ;)

12. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Welterusten en lees ze :)

13. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Merel kan ook heel hardhandig zijn tegen onze honden.
    Al is het de laatste tijd steeds meer aaien (terwijl ze aaaaaa zegt) en haar hoofdje tegen de hond aanhouden.
    Maar 1 hond is daar niet zo blij mee, die heeft een kindtrauma en de andere accepteert het redelijk.

14. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Ze hebben het besef nog niet he, het verschil tussen zachtjes aaien en enthousiast hard slaan.

Wel schetig van Merel, aaaaaaa en da hoofdje tegen jullie hond, dan smelt je toch wel weg of niet.

15. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Hé meiden,

heb een beetje bijgelezen maar niet echt onthouden..:)
    Sorry..
    Ben niet helemaal in mijn hummetje..

Lieve KK, jou wil ik nog even een hele dikke knuf geven!!

Bloem, ook voor jou een hele dikke knuf! Helass weet ik wel hoe het is.. Mijn Opa is 2 jaar gelden overleden..:( En ik mis hem nog elke dag!! Ook nu ik dit typ rollen de tranen me weer over de wangen..
    Mijn Opa heeft het dus ook nooit geweten dat ik zwanger was.. Dat stukje mis ik gewoon zo.. Hij heeft Sem nooit kunnen zien of vasthouden..
    Wel weet ik dat Mijn Opa en Sem iets met elkaar hebben..
    Mijn Opa is overleden op 16-08-'07 en Sem is geboren op 16-07-'08

16. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Ik ga naar bedje toe!
    Welterusten allemaal :)

17. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Echt wel, dat is zooooooooooo lief!

18. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Trusten meis.

19. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Hè meis wat naar dat je je opa nog zo erg mist. Dikke knuffel!!!
    Mijn oma is vorig jaar overleden, 3 maanden na Merel's geboorte.
    De gedachte dat ik zwanger was, heeft haar nog even in leven gehouden. Merel vond ze helemaal geweldig, maar "ze wilde niet meer". En toen was ze echt snel en geheel onverwacht weg.

20. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Ja nog elke dag denk ik aan hem, en mis ik hem zo.. Ook als ik bij mijn Oma ben, denk ik dat hij er elk moment weer aan komt..
    En als ik terug denk aan de laatste x dat ik hem zag, komen de tranen alweer.. Hij lag in bed, thuis bij mijn Oma.. Hij was zo ziek.. Ik en Jacob zaten bij hem naast bed.. Hij had mijn hand vast en ik de zijne, waarop mijn Opa zei; Het is goed zo, meiske..

Deel Deze Pagina