jeps, en het was bij dat werk destijds of alles of niets (dus of 40 uur of helemaal niet, dan is de keus snel gemaakt!!) en ook geen vervangend werk. Heb er nu ook wel last van maar hele begripvolle collega's die graag dingen van me overnemen, daar ben ik echt heel blij mee!!
net vet coole motor op marktplaats gezien: De Plek om Nieuwe en Tweedehands spullen te kopen en verkopen maar heb nu nog het geld niet. zoeits vind ik wel cool, zeker voor mij!! hihi zo'n klein meisje...zal er wel niet oppassen
pffff, ik moet nog ik weet niet hoeveel stopcontact-/lichtschakelaar-plaatjes schoonmaken ....de schilder heeft ze toch maar van de muur gehaald (nadat ik ze op de muur al schoon had gemaakt)....maar mijn handen doen zo'n pijn in het warme water ....vanavond maar effe niet hoor8).
zal ik zeker doen. ga het vast klaarleggen! ik denk idd dat het het laatste is. de ha had nog met de ka gebeld en die dacht ook dat het door de achterliggende ziekte was (verkoudheid en oorontsteking) maar als het na de kuur niet over is, moeten we wel langs komen. miss is het dan toch iets anders (maagklepje ofzo)
dat is wel fijn zeg. wat achtelijk dat ze "alles of niets"regels hadden. maar goed dat je daar nu weg bent!
even een onderbreking van het poetsen lijkt me dan ook wel lekker!! maarre begin steeds meer last te krijgen van nesteldrang dus zal ik even langskomen??
ik ook en het is zooooo leuk!! geniet er echt van. echt zo balen dat ik maandag afmoest bellen. ik knap er helemaal van op. zelfs met hoofdpijn rijden is fijn, omdat het daarna weg is!! heel ontspannend terwijl het toch ook hard werken is.
ik heb het nu wel, maar ben nog niet klaar met lessen en dat geld gaat er dus nog vanaf...maar snel slagen dan hoef ik er niet zoveel meer bij te sparen!! 8)
nou......................... Heb vandaag de bovenkastjes in de bijkeuken schoongemaakt en de planken in de voorraadkast. Toen vond ik het genoeg geweest en Joost ook , die is het campingbed ook wel zat geloof ik . Als de schilder morgen niet op de badkamer beneden hoeft te zijn, wil ik aan het meubel van onze badkamer beginnen..... De schilder is op de bovenverdieping trouwens klaar (nou ja, de kozijnen moeten nog, maar de wanden en plafonds zijn klaar!!! )
echt lekker dan dat je iets hebt gevonden dat zo goed bij je past!! hoe is het nu verder trouwens tussen jou en dennis?? (ik snap het als je het er niet over wilt hebben..)
ach ja ikzeg altijd maar zo: die mensen moeten er ook zijn!! (alleen niet in mijn buurt!! of in dit geval: jouw buurt)