Oh balen zeg. Ik heb het met de mondhygieniste gehad. Ik was de afspraak vergeten maar er kwamen daarvoor geen kosten in rekening gelukkig. Nog gefeliciteerd met Morris!!
Ja daar was ik ook bang voor. Gelukkig had ik mijn zus op de koffie en die zag ook dat ze in slaap aan het dommelen was. Ze viel gewoon de hele tijd in slaap. Maar volgens mij was ze ook dronken hoor. Ach, toen ik haar net wakker wilde maken (na 30 sec ofzo) werd ze dus zelf al wakker.
Ja het is ook een lastige dag voor het kinderdagverblijf. Morgen maar even mijn schoonmoeder bellen. Maar die heeft donderdags vrijwilligerswerk wat ze altijd doet en mijn moeder heeft altijd gezegd dat ze geen vaste oppasdag wilt. Ach misschien als het tijdelijk is?
Vooraf gerookte zalmrolletjes met kruidenkaas, verse bieslook, peper en wat stokbrood. Als hoofdgerecht verse tagliatelle met à la funghi porcine, met champignons, spekjes en heerlijke rode ui uit eigen groententuin. En als toetje slagroompudding met aardbeiensaus.
Ja maar ik moet gewoon elke maand onze spaarrekening plunderen. En daardoor is er in 1 jaar gewoon bijna 4.000,- doorheen gegaan . En dat is niet alleen aan Merel opgegaan hoor. Gewoon ook aan boodschappen enzo.
Dit komt van een site af van een ziekenhuis: Géén dekbed omdat: [FONT=Verdana,Verdana][FONT=Verdana,Verdana]Voor een baby is een dekbed even gevaarlijk als een kussentje. Een dekbed belemmert namelijk de ademhaling zodra het kleine kind er met zijn hoofd onder terechtkomt en ook als het met zijn gezicht omlaag er bovenop komt te liggen. Houd er rekening mee, dat baby's vaak al na enige weken in staat zijn om helemaal onder hun dekbed te schuiven of te kruipen of om het dekbed over zich heen naar boven te trekken. Gebruik daarom de eerste twee jaar geen dekbed. [/FONT][/FONT] [FONT=Verdana,Verdana][FONT=Verdana,Verdana] Dekbedden zijn ook gevaarlijk, omdat ze voor baby's bijna altijd veel te warm zijn: één gewoon dekbedje is namelijk even warm als vier dekens. [/FONT][/FONT] [FONT=Verdana,Verdana][FONT=Verdana,Verdana][/FONT][/FONT] [FONT=Verdana,Verdana][FONT=Verdana,Verdana]Merel heeft zo'n Vellux deken in een dekbedhoes. Ik vind het gewoon te gevaarlijk. Ze stikken er zo makkelijk in . [/FONT][/FONT]
Nou ik ben weer bij hoor. Alles mooi gelezen. Viel wel mee wat er in anderhalve dag is geschreven. Oh LK ook namens mij nog gefeliciteerd met Morris. Ook ik ben het totaal vergeten. Kwebbels balen dat het KDV geen plaats heeft vooralsnog. Hopelijk vind je wel een oplossing. Jeetje Lisette ook jij alweer zo ver!? Mag zowat mijn mobiele telefoon wel weer mee naar boven gaan nemen. En KK, ja wat kan ik daar nou van zeggen. Ik kan alleen maar hopen dat jullie meissie snel naar buiten wil komen. Maar ze zal er nog wel niet klaar voor zijn. Verder ben ik het echt kwijt allemaal.
Oh ja deze week de hele week 15% korting bij Bart Smit met de bonnen uit de folder. Altijd handig voor Sinterklaas. Tevens stond er een leuk pretpark in van Little People, dus ik ga morgen maar eens kijken. Want ondanks dat het geld snel gaat, wil ik toch wel wat voor Sinterklaas kopen voor Merel. En dan liever met korting.
Kom ik trouwens weer aan met mijn hele persoonlijke vragen, maar degenen die niet willen antwoorden, hoeft ook niet hoor. Ik ken jullie vanaf het zwanger zijn, dus vandaar dat ik het niet weet en vraag. Hoe zijn jullie zwanger geraakt? En ja ik zie de leuke antwoorden al voor me , maar ik bedoel werkten jullie met ovulatietesten of hadden jullie gewoon 1x sex en dat voldeed? Of in de 2e week van de cyclus om de anderste dag sex ofzo? Ben gewoon benieuwd. Vraag me dat wel vaker af, zeker als mensen in cyclus zwanger raken, maar ik durf het op en man af nooit te vragen, dus vandaar maar hier.
Ik ben jullie niet vergeten hoor en ik verval ook niet in mijn oude gewoonte. Ik wil het nog steeds volhouden om mee te lezen en schrijven. Heb alleen van zondag tot gisteravond migraine gehad en zoveel mogelijk plat gelegen en sinds vandaag is Jasmijn ziek en wil ze de hele dag bij me zijn. Kom er dus op het moment niet echt aan toe om bij te lezen en te reageren. Sorry sorry sorry. Heb net mijn was en strijk klaar dus hoop morgen weer even tijd te hebben. Ga nu naar bed en hoop dat Jasmijn lekker blijft slapen en dat ze zich morgen weer eern beetje beter voelt.
Ben doordat ik geen cyclus had door PCOS met behulp van clomid zwanger geraakt. Wist dus door echo's die ik dagelijks had praktisch exact wanneer ik eisprong zou hebben en gelukkig hadden wij maar 1 kuur nodig.
En nog een vraag. Hoe kan je het haren wassen van je kleintje een beetje dragelijk maken? Merel begint al te schreeuwen zodra je met je hand de douchekop van de stang afhaalt. En je kunt ook haar hoofdje niet achterover houden, zodat er geen water in haar ogen komt, want ze zit echt zo actief te bewegen. Dus alle tips zijn welkom, want het is erg drama.
Da's naar zolang migraine. En dan ook nog een ziek kind. Ook niet leuk. En wij schrijven ook niet elke dag hoor, dus niemand neemt je dat kwalijk.