t is een mooi mannetje op de foto`s! Leuk, grote zus Bij ons gaat het, Jor en ik, zijn super verkouden, Noof gaat lekker, Byron gaat ook goed met zn afstuderen. En verder de huis tuin en keuken ongemakken, schoonmoeder, tijd van het jaar enz.
Ik ben bij Esmée gestopt met de pil toen we 1 jaar getrouwd waren. Daarna gewoon sex gehad zoals altijd, maar een maand later was ik al zwanger...
Thanx, ik vond je reactie erg leuk op mijn hyves Jij en Jor veel beterschap! Fijn dat het met de rest goed gaat. En laten we het maar niet over schoonmoeders hebben, want dan zijn we zo 1000 pagina's verder Ik ga weer, Teun moet in bad. Tot later
Ja ik was in de veronderstelling dat ze er niet bij zou kunnen. Maar ze ging heel doordacht op haar teentjes staan
Ja inderdaad. Gelukkig was het senseo koffie. DIe is toch wat minder warm maar toch. Had er niet aan moeten denken.
Ja hoor is heel netjes. Was toch nog binnen het jaar zwanger hierdoor. Ben na 9 maanden in de medische molen terecht gekomen omdat ik dus geen cyclus had en na een aantal onderzoeken was het duidelijk en konden we starten met clomid. Was erg verbaasd dat het nog zo snel ging. Als je de medische molen ingaat verwacht je op de een of andere manier jaren bezig te zijn wat dus helemaal niet zo hoeft te zijn.
Ach, zo viel noof laatst van tafel.. terwijl ik er naast stond.. Ik hield haar met een hand vast, en draaide de buggy bij, om haar dr in te zetten.. En ze viel op de een of andere manier "onder" mn hand door ofzo, gelukkig had ik haar nog half aan dr shirt vast, zodat ze niet heel hard viel. Maar toch.
Spannend. Jasmijn is een paar weken geleden voor het eerst geweest. Ze vond het maar niks maar ik was blij dat dat haar een beetje uit haar gezicht was. Heb het nog wel een beetje modelloos gelaten wilde nog niet zo'n heel gekapt koppie hebben.
Zo, goedemorgen. Hier nog steeds baby in buik helaas... Vanmorgen lekker in bed blijven liggen tot 9 uur. Christian ging met Esmée eruit.. Heelrijk. Daarna ff in mn eentje naar de wibra geweest. Ff slaapzakje met lange mouwtjes en maillots voor Esmée gehaald.. Ff lekker alleen weg. En nu zit ik weer hier achter de pc. Vanmiddag na Esmée haar slaapje komt schoonzusje haar halen en gaat een eind met haar fietsen, dus ben vanmiddag even lekker alleen.. Hier nog geen tekenen dat het begint. Het is redelijk rustig. Vannacht wel veel harde buiken gehad en gigantisch zere buik, maar dat is weer afgezakt...
Vanmiddag komt mijn oma gezellig langs en die blijft lekker eten. Gezellig hoor..Zaterdag heb ik een verjaardag en daar blijven we eten en zondag hebben we een brunch van een tante die 50 word. En dan wilden vrienden nog smiddags naar het bos met ons. Maar of dat gaat lukken??
Vond het vooral zo kneuzig, omdat ik er naast stond.. maar jah, groot worden ze met vallen en opstaan al valt het verder allemaal nog best wel mee hier, jor was blauwer altijd, die was lomper