absoluut. dieren blijven dieren en je weet nooit wat ze uit gaan halen, hoe lief ze ook zijn. Je kan ze nooit alleen laten. ik denk ook dat het goed voor ze is. Idd wel later als ze er op moeten passen, uitlaten en verzorgen enzo. maar nu is het gewoon leuk voor ze!! het is zacht en het loopt weg waar je dan achteraan kan en dat soort dingen
hmm... dan denken we daar toch anders over... Ik dacht zelf aan de 16e... En als ik de ontwerper van ons kaartje moet geloven, komt ze de 19e... Grrr... We zien wel...
hahaha, nou wij hebben ook wel een roodharige gehad, vroeger, die was ook lief, maar echt niet liever of minder lief dan andere katten
dit klinkt stom.. maar omdat kim de 16e is overleden, wou ik het niet zeggen (zit met een rooie kop hier haha) omdat ik het idee van kims overlijden enz zo akelig vond (al weet jij dat niet natuurlijk.. maar toch hoe moet je het noemen)
herkenbaar heb er uhmm 13 mappen met elk ongeveer 150 200 stuks op mn pc.. dus reken maar uit en ben met 14 begonnen.. dus daar staan dr "nog" maar 20 in, en dan zijn dr nog andere mappen aangemaakt met gebeurtenissen..
hihi eigenlijk best gek maar ik krijg steeds meer respect voor mijn schoonmoeder op een of andere manier. En niet nu ze dit gezegt heeft tegen me...zucht... maar zowiezo. Als ik haar om zie gaan met justin denk ik: goh, dat doet ze toch wel goed. ze is heel consequent maar ook heel lief en justin pikt het ook en gaat er goed mee om. heel leuk om te zien. Trewijl ik dat bij mijn eigen moeder wat minder heb. Soms heb ik het idee dat die er af en toe een potje van maakt waardoor hij weer van slag is. ook haalt ze hem volgens mij veel te snel uit bed, maar ja daar kan ik niet veel aan doen dan het te zeggen. en die zette ik altijd op een hoger voetstuk dat mijn schoonmoeder. gek dat dat kan veranderen he?
neeeeeeeee zo ben ik niet uhmm.. ik heb wel zin in koffie ling.. IK ZOU HET MAAR EVEN INSCHENKEN VOOR ME
Waarschijnlijk zit je qua opvoeding meer op het niveau als je schoonmoeder. Dat is helemaal niet raar hoor, haar aanpak spreek jou gewoon meer aan!
schoonmoeders.. wat veraatje zij.. we zijn zo 1000 pagina`s verder.. ik begin dr maar niet over. Zou dr veel voor over hebben om zoiets te kunnen schrijven.
Nou heb nooit problemen met mijn schoonmoeder, maar na het tabakincident ben ik toch automatisch voorzichtiger geworden.. Ze is ook echt een Spaanse, ene moment heel concequent, en aan de andere kant ook heel makkelijk Zo krijg Nilo een standje als hij aan de afstandsbediening zit, maar ze laat hem dan wel met een fotolijstje met een glazen plaat rondlopen!?! Dus vaak spring ik er wel tussendoor.