oke. ja dat heeft blijkbaar zo'n impact op je gemaakt, dat je daar gewoon iedere keer aan moet terug denken. logisch. sterkte morgen dan maar...knuffel!
hahaha ik heb bedacht wat ik allemaal zou kunnen doen. Maar jos smste al die neemt morgen vrij, dus heb ik nu ook maar een lekker rustig dagje!
ik bedacht me ook wat ik ook allemaal zou kunnen doen Maar heb het nodige gedaan.. en dat vind ik prima voor vandaag hahaha Heb zin om te shoppen
ik ook maar ben "ziek" dus kan niet weg miss dat ik zo nog even gauw ga. ben toch al gebeld over hoe het met me ging!!
hahaha daar heb ik ook geregeld last van het is maar goed dat het zo'n gedoe is voordat ik ergens met leuke winkels ben
jah, jij bent vreselijk ziek.. Maar zonder justin is helemaal lekker En als je toch al gebeld bent, is de kans klein dat ze nog eens bellen (maar t mag niet hé officeel)
dat probleem ken ik En de mode wat nu in de winkels hangt.. is niet eens mn smaak.. Maar jah kijken enzo is toch altijd leuk
Oww.. maar ik heb laatst, ik had een bon gekregen van iemand, nieuwe make-up gekocht en gelijk mn beauty case ff opnieuw ingepakt enzo.. dus ik mag niet klagen hahaha.
nee ik weet het, maar moet toch ook nog boodschapjes doen...kan ik net zo goed even langs de veromoda lopen toch? oooh nee ik ga het niet doen, voor hetzelfde geld kom ik een collega tegen ben ik te schijterig voor! ik ga zaterdag wel