Jeetje zeg!! WIst niet eens dat dat zo gevaarlijk was!!!!!!!!!! Kan me inderdaad voorstellen dat je je een ongeluk geschrokken bent en Nilo nu kilometers uit de buurt van tabak houdt!!!!
nou weet je, ik ga denk ik toch maar ff kijken of er nog wat op te ruimen is in huis. ik zit al vanaf 11 uur ofzoiets hier dus dat begint nu wel tijd te worden!! oh oh!!! wat erg! nou ja, ach soms mag zo'n dagje!! doeid doei allemaal en tot morgen
Nilo een driftkikker..? nogal! Ppfff moet je hem eens meemaken als hij iets wil, en je snap hem niet gelijk..haha dan rent hij gillend door de woonkamer en stort zich tegen de muur aan..en dan gaat hij tegen de muur staan gillen en huilen.
Jeetje zeg, daar sta ik echt van te kijken!! Dat ze daar dan niet iets meer aan voorlichting over geven, ook vanuit het CB!!! Er zijn toch echt nog wel rokende ouders of net als bij jullie rokende familie leden, dus wel handig om te weten dat het zo gevaarlijk is!
Ik heb op marktplaats geboden op een ander groter aquarium dus even afwachten of het bod geaccepteerd wordt. En wat leuk zeg, garnalen. Gewoon op city gekocht? Ze hadden daar ook mini-haaien maar die stop ik maar niet bij de plaatjes
Nou zeker, als ik er aan terugdenk staat het zweet nog in mijn handen. Heb de eerste nachten ook echt beroerd geslapen. We woonde net in het nieuwe huis, dus Nilo had zijn eigen kamer gekregen..ppfff ging om het half uur bij hem kijken!
Ja af en toe kom ik wat tijd te kort. Net is mijn zusje op visite geweest, mijn oma kan ieder moment komen, ik moet eigenlijk nog een was ophangen en ik wil nog nieuwe vissen kopen voor in het aquarium (omdat hij nou op temperatuur is). Dan moet ik ook nog boodschapjes doen en met mijn oma naar de telefoonwinkel. EN ik wil een nieuwe winterjas gaan halen. Ik betwijfel of het allemaal gaat lukken voor het eten. Mijn man zegt ook dat ik echt niet kan plannen.
Haha ben 1 keer boodschappen gaan doen met Indi maar was de buggy vergeten. Wat een ellende zeg, nooit meer.
Mees is ook helemaal dierenvriend. En dieren zijn idd heel goed voor kinderen. Geloof qua sociale ontwikkeling, maar het knuffelen van dieren geeft ook rust en geborgenheid
Buggy is makkelijker ja want dan kan je het winkelmandje eraan hangen! Maar wij hebben ook nog een wandelwagen met een doorlopende stang, en Nilo kijk dan naar ons toe. Dan wil hij het mandje op schoot, nou ik kan dus steeds stoppen om mijn spullen terug in het mandje te leggen Dus buggy is de beste optie als je alleen ben hhahahaa
Ja, inderdaad, vooral de laatste opmerking is wel heeeeeeeel wazig zeg!!! Ook inderdaad wel heel sneu voor Byron!