Jeetje wat rot allemaal zeg Dat ze het gewoon zelf niet in de gaten heeft dat ze zo raar doet en wat ze daarmee bereikt, onbegrijpelijk!
Jeetje 84 cm al!! Goed zeg en netjes ook met haar gewicht! Van haar ogen was wel even schrikken kan ik me voorstellen, of had je zelf ook het idee dat haar oogje anders stond?
Een hele ochtend? Wat gaan ze allemaal bekijken dan? Lijkt me trouwens wel lastig bij zo'n kleintje met stilzitten enzo. Wat zei de arts van het CB er verder over? Groeit ze er overheen of kunnen ze er iets aan doen?
Ah, oke, nou dan is het inderdaad fijn dat ze er nu al naar willen kijken. Bij dat soort dingen kan je niet vlot genoeg zijn toch?!
Ik heb ook een goede band met schoonmoeder gelukkig. We gaan vaak samen op stap (bios, shoppen, zwemmen etc) en zien elkaar hartstikke vaak en bellen ook vaak. En dan niet 10 minuten, nee gelijk dik een half uur of uur Ze weet ook alles van mij en ik van haar. Vaak worden we gezien als moeder en dochter als we ergens heen gaan haha.
Nou mag bijna een nieuwe telefoon uitkiezen voor mijn abbonnement. Is dat even leuk! Maar je hebt zoveel keus dus dat word moeilijk.
Jeetje meid, heftig zeg Is dat lang geleden of was het vlak voor Noof?? Kan me heel goed voorstellen dan dat je je rond die datum gewoon superkut voelt hoor!
Dit kreeg ik van mijn schoonmoe via de mail Automatisch antwoordapparaat van de opa's en oma's van tegenwoordig: Goedendag, wij zijn momenteel niet bereikbaar maar U kunt een bericht achterlaten door gebruik te maken van de volgende codes: - Ben je een van onze kinderen: toets 1. - Als we op de kleinkinderen moeten passen: toets 2. - Als jullie onze auto dringend nodig hebben: toets 3. - Als we de was en de strijk moeten doen: toets 4. - Als we bij jullie thuis moeten oppassen: toets 5. - Als we de kinderen van school moeten halen: toets 6. - Als er voor aanstaande zondag een taart gebakken moet worden: toets 7. - Als jullie allemaal naar huis komen en mee-eten: toets 8. - Als vader een klus moet komen doen: toets 9. - Als U een van onze vrienden bent: toets 10 en spreek uw boodschap in na de pieptoon. We bellen U terug zodra we tijd hebben...
Owww, jeetje meid, ik dacht dat Kim jouw dochterje was . Maar goed, maakt het niet minder erg natuurlijk!! Vreselijk dat soort dingen en 5,5 maand, was ze ziek ofzo of was het wiegendood?
over kleren wegdoen. Weten jullie of er iets is waar je oude babykleertjes naartoe kan brengen? Kan dat ook gewoon in die kledingcontainers of zijn daar speciale adressen voor, voor moeders/ouders die het niet zo breed hebben?
hihihih, wel lief he, Mees is ook altijd druk met meehelpen. Moet alleen altijd ff oppassen als hij er met de flessen fris of het doosje eieren vandoor wil
Kan ik me heeeeeeeel goed voorstellen. En je schoonmoeder zal zich ook ongelooflijk rot gevoeld hebben denk ik!
Hihihi, je lijkt mij wel! Wil ook altijd teveel tegelijk doen en helemaal nu Mees er is gaat dat dus gewoon niet meer. Ow....... hoor dat hij wakker is dus ben er zo van tussen! Veel plezier met je oma!! Gezellig!!! en succes met alle andere plannen!