Nee hoor, een aanbouw . Nee we zitten nu in het huis van vrienden tot volgende week donderdag. Dan moeten we dus een paar dagen terug naar de camping (brrrrrrr, gelukkig hebben we 3 straalkacheltjes ).....
Hmmm, kan je er niet iets opsmeren? zou zo ook niet weten wat hoor, maar kan me zo voorstellen dat dat zou kunnen helpen?
haha, fleur is 10 roos is 9 en pieter is 5 dus eigenlijk moet roos blij zijn, dat zon jonge rooie achter dr aanzit
ik kan gewoon echt niet zonder. En toen Sam weg was en ik er thuis nog maar 2 had vond ik het ook te "kaal".
Hij was papa gaan zoeken idd.....bij de hondenkennels . Gordijnen hangen idd binnen, maar als je daar in klimt kun je er ook hard uitvallen , dus doe maar effe niet.
oww oke, ik dacht al, hele huiskamer de muur dr uit (zo groot is mijn huis namelijk ) hahaha ah, misschien is het volgende week niet meer zo koud en anders met zn vieren lepeltje lepeltje
hoi meiden ik net naar voorschoten voor ehbocursus, gaat het niet door kon ik weer helemaal terug, lekker handig! was iig deze x niet op m'n werk gebleven in de tussentijd (doe ik normaal) maqar naar huis gegaan.... nou ja nu avondje thuis...
Ja, ik ga het idd op mp zetten, maar als ik er hier iemand blij mee kan maken is dat natuurlijk ook leuk!
Het is zo'n 50 m2 wat erbij komt .......... Ik hoop het, want als het wel zo koud is zie ik er toch erg tegenop hoor, ook al is het voor een paar dagen. De jongens hoesten toch al zo erg.....