Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Oh gedver. Rustig aan doen maar dan en veel forummen ben ik bang:D

2. kwebbels

Als ik smiddags ga slapen kan ik nooit zo goed meer wakker worden. Dan voel ik mij de rest van de dag brak.

3. kwebbels

Je bent er druk mee. Gelukkig zie je voor al je poetswerk veel resultaat!

4. kwebbels

Net een soap...:D

5. kwebbels

Oh daar heb ik wel oren naar? Wij hebben een mooi cinema set maar niet alles werkt naar behoren meer. Kun je misschien een pb sturen met prijs en welke televisie het is?

6. kwebbels

Nou ben weer bijgelezen. Nadat mijn oma gezellig is blijven eten en weer naar huis is gegaan werd ik gebeld door een vriendin om wat af te spreken. Daar ben ik dus net van thuis dus ga lekker naar bed! Weltrusten.

7. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
  8. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Gelukkig heb ik daar geen problemen mee.:D

9. lovelykids

lovelykids VIP lid

moest ff snel checken of er heeeeeeeeeeeeel misschien beebnieuws was, want bn naar gisterochtend niet meer online geweest
    maar op laatste pag zie ik zo ff niks of moet ik verder terug?
    heb alleen geen tijd meer moet me nog opfrissen en met 10 minuten komt oma al om op te passen en moet ik met maud naar school om vervolgens te gaan werken.
    tot later

7127 reminder

10. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Ik had verwacht nadat ik gisteravond offline was gegaan dat ik weet ik veel hoeveel pagina's moet bijlezen vanmorgen was het er maar 1.:p

11. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Stop maar met zoeken, de telefoon heeft helaas niet gerinkelt vannacht.;)

12. kwebbels

Terwijl die gewoon op zolder zat. Hij durfde niet naar beneden komen omdat zijn vader zo schreeuwde;)

13. kwebbels

Inderdaad niet veel bijgeschreven. Hier een lekkere nacht gehad, Indi werd wakker om half 8. Ze stond in bed keihard maaaaaaaaaaaaaaaaaamaaaaaaa te roepen:D

14. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Zegt meer iets over die vader dan over het jongetje, en misschien was die vader gewoon in paniek.
    Weet niet hoe ik zou reageren als ik denk dat mijn kind op die manier in de lucht verdwijnt.;)

15. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Nou hier was het weer feest om 1.30 uur.
    Niels was gaan kijken en hij dekt hem toe en gaat weer naar bed.
    Karsten blijft huilen natuurlijk.
    Niels van tja ik weet het ook niet hoor.:(
    Ik van nou misschien wil hij een fles, heeft hij pijn in zijn oor of last van zijn tandjes, bedenk het zelf even.
    Uiteindelijk nog een 2e keer gezegd dat hij een fles moest maken en na een schone broek is hij lief gaan slapen tot 5.30 uur.
    Vanaf toen lag hij weer te huhuhuhuhuh in zijn bed.:x
    Dus ben ook vanaf die tijd wakker helaas.:)

16. kwebbels

Nee ik ook niet. Maar goed, ik maak dan ook geen luchtballonen:D Het is gelukkig goed afgelopen. Had heel anders kunnen zijn.

17. kwebbels

Mannen....Af en toe lukt het gewoon niet om het zelf te bedenken lijkt het wel (al gaat het hier de laatste tijd goed).
    Maar doet die dat uhuhuhuhuhuh in zijn slaap? Zo hard dat jij het hoort in jouw kamer?:$

18. kwebbels

En Patricia hoe is jouw nacht geweest? Slaapt Nilo over het algemeen door?

19. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Morgen Ladies..!

Hier weer eens een beroerde nacht..;)
    Half elf, half twee, drie uur en vijf uur stond meneer te krijsen naast zijn bed..ogen wagenwijd open, en geen intentie om verder te gaan slapen.
    Probeer is dat hij wel erg zwaar word om steeds in slaap te wiegen, voel mijn armen dan amper nog.
    Maar we zijn weer een dag verder, en vannacht heeft papa nachtdienst :D zal je zien dat hij heerlijkkkk gaat doorslapen hahahaha!

Vandaag laatste schooldag, en dan begint de herfstvakantie lekker!
    Vanmiddag moet Björn nog zwemmen (volgende maand gaat hij afzwemmen jippie!! )

@Senn, las dat jij vannacht ook nachtdienst heb gedraaid :(
    Vervelend dat je soms die mannen alles moet voorkauwen he!

Nog geen nieuws van KK..;)

Ik ga even koekje en drinken voor Björn's ochtendpauze inpakken, en daarna gelijk even wat boodschappen doen voor vanavond..spreek jullie snellll bye byeee

20. kwebbels

Jeetje wat een nacht zeg. :(

Share This Page