Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan ik me wel voorstellen hoor! Je hebt ook al best veel aan je hoofd en als je dan ook nog zoiets moet gaan aanpakken terwijl je gewoon eigenlijk gewoon eens wilt gaan genieten zonder zorgen, dan is het best pittig hoor!
    Kunnen jullie geen mensen vragen om te helpen met de verbouwing (ouders, vrienden, familie ofzo) of doe je dat liever niet?

2. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat doe ik wel hoor! Heb al genoeg gedaan. Straks alleen nog even zuigen, want ben bang dat Arinde wakker wordt als ik de stofzuiger uit de kast pak en dat zou ik jammer van mijn rust vinden:p

Heerlijk hoor: worteltjes met zalm en gebakken aardappels. Dat eet ik het liefst elke week:)

Kwam eigenlijk even luisteren of Arinde al wakker is, maar het is nog steeds stil. Ligt nu al ruim 2,5 uur op bed. Zal schoonzusje (en opa en oma die haar komen brengen) wel leuk vinden, want dan is ze straks vast nog wakker als ze komt:D

3. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, ga weer verder kokkerellen. Mannetje is over een kwartiertje thuis, dus dan lekker eten. Hoop eigenlijk dat Arinde dan ook wel wakker is...anders maak ik haar maar wakker zo denk ik:(

4. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    We hebben en vriend die een keer komt helpen en misschien mijn schoonvader als hij het lichamelijk redt.;)

5. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Karsten heeft vanmiddag ook ruim 3 uur geslapen en ik lekker 2 uur want heb de hele dag al last van hoofdpijn.

6. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Dan hoop ik niet dat ze chagie is als je haar wakker gemaakt hebt.:(

7. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    haha jah, valt me tegen :p :p

Veel plezier vanavond!!

8. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    Gefeli met Niels!

9. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    Baby Niels :D Oww en en en Noof heeft 5 pasjes los gelopen :D zou het dan toch zo zijn dat ze ooit gaat lopen??

10. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    Ja, keer wat anders ;) ook gelijk nieuwe avatar, denk doe eens crea :p had er vandaag tijd voor hé haha.

11. Gefeliciteerd voor je neef! Wel mooi zeg, met die naam

12. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Owwwww goed zeg van haar!
    Het begin is er!:p

13. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Zo echt rustig vandaag en het is nog niet eens weekend.:D

14. Zo, Esmée ligt op bed. Die was echt niet lekker. Is met 39.2 op bed gegaan, dus ben benieuwd hoe het vanavond/vannacht gaat...
    Hier een beetje een dipje op het moment..
    Mn lichaam houdt me gewoon continu voor de gek en dat vind ik niet zo fijn.. Zou vanavond bij schoonzus in bad gaan, maar dat gaat niet door, omdat ze de sleutel niet heeft achter gelaten. Nou, dan ga ik hier thuis wel lekker uitgebreid douchen na gtst ofzo...

15. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja, dan komt er inderdaad nog veel op jullie zelf aan. Dan hoop ik echt voor jullie dat als het dan af is, jullie eindelijk eens wat rust krijgen!!!!!
    Wanneer verwachten jullie eigenlijk dat de kamers ongeveer klaar zijn?

16. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed van jullie allebei zeg! Kun je dan vanacht nog wel slapen denk je?

17. Ladies, ik ga zo naar beneden. Kan echt niet meer lekker zitten achter de pc met die harde buiken. Christian is nu met de laptop bezig, dus misschien kom ik vanavond nog wel ff online op de laptop.. Als er iets gebeurt, houden Esther en Senn jullie vast wel op de hoogte...

18. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ze sliep echt nog heel vast maar werd wel goed wakker. Heeft ook lekker gegeten en net nog in bad geweest. Nu is ze wel weer aan bed toe zo te horen. Het is weer huilen. Als opa en oma opschieten kunnen ze haar nog even zien, maar over een kwartiertje gaat ze erin en hebben ze pech;)

19. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goed zo Noof:D

20. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    dat is balen zeg!!! Je had je er zo op verheugd:x
    Hoop zo voor je dat het nu een keer doorzet en dat ze er eindelijk uitkomt! Dat heb je inmiddels wel verdiend hoor! Je blijft nog zo opgewekt vind ik!

Share This Page