kijk ook veel bij de zeeman of op mp, maar was nu in een echte kinder winkel en kon me niet inhouden hihi
Aanrader: kleertjes en rompers van Rainbowbabies (komt ze weer ). Vallen zeer ruim en zijn lekker onderling te combineren. Knalkleuren en zachtere tinten, bijpassende sokjes, mutsjes en nu methet oog op de winter ook sjaals, mutsen en wantjes..... (www.rainbowbabies.nl)
Ik neem zelf wel wat mee, geen probleem (en grote mensen drinken vindt hij trouwens ook erg lekker ). Enne: geen gebak of zo halen hoor (als je dat van plan was ), want daar doe je me echt geen plezier mee
Ik neem zelf wel wat mee, geen probleem (en grote mensen drinken vindt hij trouwens ook erg lekker ). Enne: geen gebak of zo halen hoor (als je dat van plan was ), want daar doe je me echt geen plezier mee
Daantje je moet echt snuffelen voor leuke aanbiedingen... Hans Textiel had bijv. 2 shirtjes (basic dus met niets erop) voor 5 euries... of 2 shirtjes met "Babyboy" erop voor 6 euries. Past overal bij op nette broek en of spijkerbroek en zijn van goed materiaal... Kep daar ook een shirtje gekocht voor 4 euro met de tekst "born to play" en zo is het lekker shoppen, ik had voor ong...22 euro, 4 rompers lange mouw, 1 tekst shirtje en 2 basic shirtjes... vind dat dus errug mee vallen en tis allemaal goed spul hoor!
Ja, meestal heb ik er dan een romper lange mouw onder, maar dit kon echt nog niet . Maar ja mt 62 is nog (erg) ruim vanboven, dus 62-68 is helemaal erg groot. Ach hij groeit er vanzelf wel in . En Tygo zag er idd stoer uit in zijn overhemdje!
goed dat je het zegt anders had ik wel iets in huis gehaald, wat vind je wel lekker voor bij de koffie of thee of iets anders
Zo probeer ik het idd ook te doen. Of ik moet bonnen of zo hebben van het een of ander....dan vind ik altijd dat ik het toch niet voel in de portemonnee
Vond het zo l*llig om het te schrijven, vandaar de kleine lettertjes. Maar anders blijf je met taart of zo zitten en dat vind ik dan weer zonde. Iets van een koekje of zo is altijd goed, maar niks erbij is ook goed hoor (moet toch nog wat kilootjes kwijt).
Ja precies : wink: alleen heb ik nu 2 "kortingsbonnen" van PRenatal echter kun je die pas besteden als je 50 euro besteed kep daar nog nooit geshopt voor meer dan 50 euro dus tja moet maar eens kijken wanneer ik deze eens kan gebruiken
ja normaal doe ik dat ook wel, maar was eigenlijk voor mezelf aant shoppen en kon maar niet slagen dus toen dacht ik dan maar voor mika, en dacht ach voor een keertje, maar dat doe ik dus ook niet meer
Nou ladies ga afsluiten ben errug moe en ga nog ff met Hugh op de bankhangen! Slaap lekker meisjes! Enne Ramoontje je afspraken staan al op de lijst! (kep hem gewijzigd) Greetzzzzzzzzzzzz
Vind je dat wat? Ik ben er erg over te spreken (vooral ook de soft soks.....die blijven super goed zitten, nu heb ik altijd sokjes die of veel te klein zijn of veel te groot en die van rainbowbabies zijn goed en kunnen ze echt lang dragen), en het is en blijft super mooi ook na heel veel wassen! En wat ik ook zo leuk vind, zijn de prints (vooral in vilt) die je erop kunt laten drukken. Had nu weer 2 errug leuke kraamkadootjes (met naam en printje).....al zeg ik het zelf!
haha dat moet ik ook hoor , vandaag aardbeienbavarois vlaai gehad maar zal wel wat volkoren koekjes in huis halen
Dat gebeurt mij dus ook alleen als ik cadeaubonnen ervan heb......en dan gelden die kortingsbonnen weer niet geloof ik
Voor mij hoef je echt niet speciaal wat in huis te halen hoor. Als ik maar een kopje koffie krijg ben ik al te vreden (en zelfs daar hoeft niks in, alleen maar koffie)....maar zelfs daarin ben ik niet de moeilijkste want thee is ook lekker
Rompers zijn wel duurder, maar blijven ook echt super. En de t-shirtjes en zo zijn echt heel betaalbaar. Ook de lange broekjes zijn fijn (al is het maar om als reserve mee te nemen). Oké de prijzen zijn niet ala zeeman of wibra, maar ik vind het toch wel heel betaalbaar!