Heb er nog trauma`s van Ik weet niet, was het niet dat ik een sms gewoon niet eens gehoord had ofzo? terwijl de tel bij mn bed lag? maar gelukkig, waren er nog 10 buddy`s actief
Maar ben helemaal blij voor KK! en de rest van de fam natuurlijk, is het toch nog snel gegaan, gelukkig maar, je wil ook niet na 41 weken, flink voorwerk, nog 48 uur aan het bevallen zijn (als je de keuze zou hebben)
christian, wendie en esmee Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje Maureen. Mooie naam hoor! En geniet er lekker van
Kan ze niet ff minimaal een foto maken, met tel, die doorsturen, en dan ff plaatsen? (heeft ze vast op dit moment vreselijk veel zin in namelijk 8) )
Het zal Bloem wel zijn geweest, want ik heb echt een half uur terug zitten zoeken en bij Sann kan ik niks vinden. En toen jij Bloem schreef, begon ik te twijfelen.
haha, bij niesje ook niet.. en dat kan eigenlijk ook niet, want roan is een dag na noof geboren, en dat heb ik volgens mij allemaal niet zo precies bij gehouden.. t was of een tijd (3 weken ofzo) na noof.. of dr voor.
En toch is dit ook niet het verhaal wat ik zoek. Er was iemand, die stond nog steeds vrolijk stof te zuigen enzo terwijl ze 10 cm had. Dan toch Sann, maar ik kan het niet vinden, met die slechte mogelijkheid om de pagina's door te lopen.