Hmm.. daar had ik niet aangedacht.. en ik denk dat dat op dat moment ook niet zoo veel uit maakt.. (als je met je hoofd in de wc pot word geboren?) Maar was er wel een beetje op voorbereid haha. Lol gelukkig wist je achteraf niet wat je nu weet
hahaha zie het voor je kom je daar aan met maxi cosi en stofzuiger Die nestel drang heb ik nog heel lang daarna hier thuis gehad (t is zelfs nog steeds lichtelijk aanwezig)
Hier is de VK net weg. Als het goed is, wordt hier vandaag een baby geboren . Heb al 5 cm ontsluiting (zelfs oprekbaar naar 7 cm), maar nog zonder weeën..... hock: hock: Afspraak is nu dat ik bel mochten de vliezen breken of mocht ik weeën krijgen, en anders komt ze sowieso na d'r visites terug. Is er dan nog niks veranderd dan worden de vliezen gebroken. Ze verwacht dat het heel snel zal gaan (zeker omdat ik al zover ben zonder ergens last van te hebben). Kleine zat al zo gigantisch laag dat ze 'm bij wijze van spreke over zijn bolletje kon aaien . Spannend!
jep wij doen overal. mag gewoon t behang laten zitten als er maar een goed laagje verf overheen zit. kan ook op hout maar doen dat leiver niet omdat t resulaat minder mooi wordt. wij werken op grote oppervlaktes en hout is daar eigenlijk net te klein voor
Hmmmm wij hebben behang met een ribbeltje, dus dat lijkt me niet goed. En ik zag toch ook dat je een geboortebord of zoiets had gemaakt. Waar was dat dan op gedaan?
Geboren op 17-07-2008 om 14.24 uur: JOOST hij weegt 3740 gram en is ongeveer 52 cm lang. ************************************************** ********** Na mijn laatste berichtje (volgens mij zijn de weeën begonnen) is het heel vlug gegaan. Ik heb vrijwel meteen daarna de VK teruggeroepen (mijn man en ouders waren er toen net). Op dat moment had ik al dik 7 cm ontsluiting bij controle. Na het breken van de vliezen ging het vlug. Na in totaal zo'n 2,5 uur (vanaf het strippen) is na 2 persweeën om 14.24 uur Joost geboren. De kraamverzorgster heeft de laatste perswee meegemaakt en kon Joost dus bijna opvangen bij binnenkomst. Ik had wel een scheur (had natuurlijk een zwakke plek van de vorige bevalling), maar 't viel mee.......ze heeft alleen inwendig gehecht, de buitenkant viel zo mooi tegen elkaar aan, dat vond ze zonde om te hechten. Ik heb dus wel 2-3 dagen verplichte bedrust nu, mag de trap niet af omdat de wond anders open kan gaan staan. Maar goed ik red me boven wel. Joost maakt het prima en is vooralsnog erg wakker (hij ligt nu in zijn wiegje rond te kijken). Zo dat was het wel.......en niet eens in een notendop, hihi.
erg gezellig en lekker gegeten! lekker ongegeneerd zitten ouwehoeren over de kinderen!! zonder dat er iemand kijkt van: zucht...gaat het weer over die kinderen!!
Oh het is inderdaad Bloem! Jeetje als ik dat zo terug lees krijg ik allemaal weer flashbacks naar vorig jaar in ons topic.
Dit verhaal klinkt mij toch bekender in de oren als dat van Bloem. Dus dit moet degene wel zijn die ik bedoelde. Maar geen stofzuiger dus.