Deze is erg lief.... Ik krijg er ook zo'n beeld bij van een stel moeders die achter de fotograaf staan en van alles roepen om hun kind zo mooi mogelijk op de foto te krijgen. Klopt dat?
Ja jammer is dat hè!? Maar ik had die dag daarvoor net een enveloppe met geld gehad van de PV, dus daar heb ik o.a. het jurkje van gekocht. Maar ik koop het ook wel vaker hoor! En als ik het straks weer op Marktplaats zet, kan je er toch weer wat geld voor terug vangen.
Nee eigenlijk helemaal niet. Alleen wisten ze niet naar welke camera ze moesten kijken: ze hadden 5 camera's op zich gericht .
Zo ik zit nog helemaal alleen beneden. Manlief was moe, dus die ligt op bed, maar Merel moet om 0:30 uur nog een fles, dus ik kon beter wakker blijven. Want tegen de tijd dat ik zou slapen, moest ik er weer uit. Wel grappig: we hebben momenteel onze oude grootbeeld TV op Marktplaats staan. Tot vandaag hadden we een hoogste bod van 60,-. We hadden de persoon gemaild dat hij/zij tot het weekend had om te beslissen en dat we daarna de 2de bieder (toevallig ook 60,- zouden mailen). Nu zitten er dus momenteel 2 mensen tegen elkaar op te bieden en inmiddels is er 75,- geboden. En het is na twaalven dus de kans voor die 1ste persoon is vervallen. Morgen maar eens 1 van die 2 personen mailen, afhankelijk van wie het hoogste komt met zijn bod. Zo ik ga me klaar maken voor bed en dan Merel nog even de fles geven. Tot morgen.
Goedemorgen... Lekker geslapen. Leroy en Mayron liggen lekker in bed en ik heb net een ei voor Michelle gebakken. Nou dat was het meest boeiende wat ik te melden had... Tot latuuurrr...
Hier weer een vreselijke nacht, maar ik denk dat ik weet waardoor het komt. Ik denk dat het ligt aan macaroni, want dat hadden we afgelopen donderdag gegeten en die avond en nacht was verschrikkelijk en gisteravond heb ik nog wat wat over was van donderdag gegeten en weer mis. Dus voorlopig even geen macaroni... ik denk dat het ligt aan de prei of aan de ui. En ik ben weer weg, want ze ligt alweer te huilen!
duhhss.. Vrijdag toen ik uitlogde was ik bij pagina 1363.. beeetje veel bij geschreven als ik mega belangrijke dingen heb gemist.. (ijv dat iemand 7000 oid heeft gehaald ) wil iemand me dan pb-en? En en en en en? hoe was de meeting?
weekendje weg was heerlijk trouwens! zaterdag avond lekker wezen wokken met zn viertjes, en gister een lego bouwwedstrijd voor jor en hij heeft gewonnen! eerste gewoon.. vind het zo knap van hem.. okeeh hij had wat hulp van jelte en byron, maar toch!