Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Mijn opa's allebei 67. Mijn overgrootoma en opa (die ik toch ook nog heel lang mee heb gemaakt) zijn 90 en 93 geworden.
    Mijn overgrootopa overleed toen ik zwanger van Michelle was.

2. monkeylove

Weet je zijn naam? Uiteindelijk is bijna iedereen op het internet te vinden ;)

3. monkeylove

Ik hou helemaal niet van honden, daar ben ik heel eerlijk in, maar deze ziet er toch wel adorable uit...

4. monkeylove

Ik ga morgen maar weer eens een bezoekje brengen aan de bibliotheek :p Heb wel zin in elkker lezen weer, laatste boek was een maand geleden, is te lang voor mij....

5. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Nou zo'n nieuwe trend is dat niet. Jij als echte Limburgse zou toch moeten weten dat de echte Christoffel vlaai ook een ijsachtige Limburgse vlaai is.

6. monkeylove

Jah, zo wil ik ook wel oud worden hoor :D
    Mijn oma (moeders kant) is ook zo hoor. Ze is 85, zit nog in de gemeenteraad, bridget, gaat naar het buitenland op vakantie, msnt enzow... Zal eens een foto van dr zoeken, vind r ook nog redelijk uitzien voor een vrouw van 85. Mijn andere oma (vaders kant) is een echt oud omaatje.... Lief hoor...

7. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Tja als je mega vruchtbaar bent, hoef je minder moeite te doen, maar dat zijn wij nou eenmaal helaas niet.
    Dus het is op deze manier of geen baby verwekken ;) . Nou dan lijkt de keuze me snel gemaakt!

8. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Da's vervelend zeg. Moet ze nou nog een extra keer verkassen hierdoor?

9. monkeylove

10. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    lol, leuke oma`s, echt een wereld van verschil :D had adhd-oma ook sport schoenen aan? :D :D

11. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Ik heb nog 1 oma van uhm.. 73 ofzo, heb heel lang meer gehad :p 5 jaar terug is mn oma van mn moeders kant over leden, die was 79, en 3 jaar terug ofzo (misschien ook wel al weer langer..) de oma van mn vader is was 94 geloof ik, mn opa is al langer dood, vanaf dat ik 12 ben, en de vader van mn vader heb ik nooit gekent, die was al overleden voor mn moeder mn vader kende ;)

12. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Hihi leuke oma´s hoor ML. :D Ach, ik vind het altijd wel lachwekkend. Als ik haar spreek dan heeft ze weer nieuwe schoenen gekocht en tassen is ze ook gek op. Ben ook wel eens met haar naar de sauna geweest. :D

Ik krijg een ontstoken oog. Hij word steeds dikker en er komt vieze troep uit:(

13. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Jor had pas een berg oma`s toen ie geboren werd.. en maar 2 opa`s.. 8 oma`s waren het.

14. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Auw.. das minder, schoonmaken met gekookt water? en een gaasje? naar het midden toe zeg maar.. verder niet te veel aan zitten ;)

15. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Wie is love31 toch? die zie ik zovaak hier onder staan.. maar praat niet mee..

16. kwebbels

Ga ik maar doen ja. Echt erg irritant die viezigheid erin. Dan hangt er zo´n waas over mijn oog zeg maar;)

17. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Jah, ik ken het, lekker wazig ;) en dan maar knipperen en knipperen.. wat niet werkt haha.

18. kwebbels

Dat dacht ik gister of eergister ook! DIe zie ik ook zo vaak staan :(
    Ook is er iemand die ´pasgetrouwd´ heet en vaak hier online is..

Love31 je mag best meekletsen hoor!

19. monkeylove

Haha nee dat niet :p

Deel Deze Pagina