Schiet er gewoon van in de lach (zie het al helemaal voor me), vanaf de bank krijg ik gelijk te horen: waarom lach jij...???
En het een beetje bij houden ik vind het een rot klus, dus stel het te lang uit.. zodat er weer grof geschut moet worden ingezet..
Ja hoor, heb het er nog steeds moeilijk mee. Vooral momenten zoals dit, maar ik hou mij groot en zeg met een big smile dat het zo goed is..want je krijg toch alleen maar rare reactie als je laat weten dat je het liever anders had gezien..
het resultaat mag er zeker zijn!! en ze moet natuurlijk even wennen net als jullie.. hoe is de bevalling verder gegaan?
Nou kan het me goed voorstellen hoor, jammer dat mensen dat niet snappen maar owkee, het is niet anders... Big Hugg
Je heb het super gedaan meid, zonder pijnbestrijding..daar kan je alleen maar trots op zijn! En jullie moeten gewoon nog even aan elkaar wennen, want je heb snel de neiging om kinderen met elkaar te vergelijken als baby-zijnde. (ik had dat wel)
waarom zou je het er niet moeilijk mee mogen hebben?? het is wel een keus die voor jou gemaakt is!! en snap prima dat je het er moeilijk mee hebt!!
Ik snap het ook.. en wat anderen zeggen, die kunnen toch niet in je gevoel kijken? maar snap ook wel dat je om gezeur te voorkomen, want dat zou nog wel ellendiger voelen.. om dan OOK nog eens niet begrepen te worden, je mond houd.. Sterkte *knuf*
Ik heb zoiets van, als ik het misschien vaak genoeg zeg, dat ik hetzelf ook gaat aannemen...vaag he. Maan heeft het er helemaal niet moeilijk mee, maar goed..het komt ook door mijn ziekte en niet aan hem, dan kan je het volgens mij makkelijker loslaten.