Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Hahaha in ieder geval was je wel duidelijk tegen haar..!

2. dat heb ik vergeten erbij te zetten. deze gyn is opgeleid in engeland. daar is het een nieuwe methode...

3. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
  4. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd Linnielin met jullie 3 jarig huwelijksfeest!!!!

5. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Klets maar lekker mee hoor, je bent van harte welkom!

6. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Morgen KK, hoe is jouw nacht verlopen met Maureen..?

7. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    hahha, goed idee! ;):D

8. Reageer maar even via jouw berichtje Mirrem.
    Meiden allemaal bedankt voor jullie lieve woorden, dat doet me echt zo goed :)
    Gisteravond ben ik weer bij mijn vader geweest en hij was iets beter aanspreekbaar dan de afgelopen dagen, hij had ook eindelijk weer een beetje gegeten.
    Vandaag zijn 2e dialyse, die duurt dan 3 uur en op woensdag dan 4 uur en vrijdag ook 4 uur en als dat allemaal goed gaat mag hij daarna bij de andere patienten zitten om te dialyseren.

Mirrem: ik ben aan het werk nu, eigenlijk werk ik deze week 4 dagen omdat ik donderdag thuis was omdat mijn vader geopereerd werd en mijn moeder niet alleen wilde zijn. Die dag haal ik woensdag in (heb te weinig vakantiedagen over en volgens mijn bazen ben ik te vaak ziek geweest dit jaar!) dus heb ik het zo maar opgelost.

KK: zo te lezen (met dank aan de quote van Linnielin) is de bevalling goed gegaan, hartstikke goed :)

Patricia: wat ontzettend leuk om van jou weer is wat te lezen :) dat is lang geleden, hoop dat alles goed is met jullie?

Verder weet ik het niet meer :), dus ik ga maar is aan het werk.

9. hee de kersverse mama vanuit het kraambed :)

10. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Dank je meid, met mij gaat het goed hoor.

Lees dat je vader deze week een drukke week krijg met zijn dialyses,
    hopelijk gaat het allemaal goed zodat hij straks bij de andere patienten kan zitten. Moet hij zoveel dialyses per week blijven aanhouden..? Duim in ieder geval dat alles op zijn pootjes terecht gaat komen.
    Vind het wel rot voor je, dat je bazen juist in deze tijd moeilijk gaan doen over je vakantiedagen..vind met zulke omstandigheden dat ze dat wel even aan de kant mogen schruiven, hoor..

11. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    hihihihihi, ja dat is een bekend probleem hoor:D! HEbben we allemaal:p. En dan probeer je bij te lezen en overal op te reageren en loop je toch telkens achter de feiten aan, hihihi.

Maar is Sharon grieperig dan? Dat ze moest overgeven?

En vervelend is dat he, een slechte slaper ;) Kan er helaas over meepraten. Mees is sinds een week ook weer steeds vaker 's nachts wakker en staat 'sochtends om 05.00 uur ook al te springen in ons bed ;)

Trouwens, andere meiden, ben dus sinds vorige week gestopt met die avondfles, maar heb eigenlijk het idee dat hij er eerder slechter dan beter door is gaan slapen. Maar ja, kan ook een sprong zijn en het feit dat er nu 2 kiezen (waarvan er nu 1 al door is) en eenhoektand tegelijk aan het doorkomen zijn?;)

12. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Hier is de avondfles nog vaste prik, wij geven hem ongeveer 2 uur na het avondeten aan hem..en dan hup naar bed!
    Moet wel zeggen dat wij hem niet meer 's middags laten slapen, omdat hij veel 's nachts wakker is heeft hij dan de neiging om van 15.00-17.00 te gaan slapen..en dan komt hij in een verkeerd ritme terecht.

Aiii en die kiezen daar heeft nilo ook zoveel last van gehad, zijn ook van die grote rotdingen he :( en hij heeft de pech dat hij ze dan gelijk per 2/3 krijgt..:( want nu staat hij weer een tijdje stil met nieuwe kiezen en tandjes krijgen, en over een tijdje zie ik dan opeens gelijk een aantal tegelijk doorkomen.

13. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Heyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy KK!!!!!!! Leuk te zien dat je gisteravond even online was!!!!!!!!! Hoop zo te lezen hoe het met jou en dat kleine wondertje van jullie is en hoe het met Esmée en Christian gaat!!!!!!!!!!!!!!

Wat een ongelooflijk mooi kindje hebben jullie weer gemaakt!!

14. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    hihih :D ben ook al heftig door aan het scrollen naar het vervolg op dit berichtje!:D

15. goedemorgen.
    de nacht is goed verlopen..
    om 10 uur gister nog gevoed, tussen 10 en 11 wou ze NIET slapen, steeds happen, zoeken, enz. dus rond 11 uur nog iets gedaan en rond kwart over 11 sliep ze tot 2 uur. toen van kwart over 2 tot kwart over 6, dus heerlijk gegaan

16. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Logisch dat je moe bent!! Die laatste weken zijn gewoon super zwaar, zeker als je al een kleine uk om je heen hebt lopen! Bovendien heb je er zo naar toegeleefd en op zitten wachten dat nu je eenmaal bevallen bent van Maureen alle vermoeidheid er gewoon uitkomt.

Geniet maar lekker van je kraamweken en laat je maar lekker in de watten leggen!!

Heb je nog dezelfde kraamverpleegkundige kunnen krijgen als bij Esmée?

En wat een mooie naam zeg, Maureen!!!!

17. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Jeetje wat een mooie bevalling meid!! Krijg er kippenvel van!! Ook dat je het zelf kon zien, wat moet dat bijzonder zijn geweest!!!! En dat je nog zo goed te pas was tussen de weeën door :$, super joh!!! Kan me voorstellen dat je er helemaal overweldigd van bent!!
    Wel jammer dat je badbevalling niet door kon gaan, maar ja, als dat alles is ;), toch?

Hoe is het met Christian en met Esmée?

18. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Ken je verhaal niet, maar klinkt niet fijn nee. En dat je eigen moeder niet met je meeleeft bij iets wat voor jou zo moeilijk is, is wel heel wrang :(. Dikke knuffel voor jou Patricia!!!

19. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Hoop zo idd nog wat foto's te zien!!:D

20. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Bij mij bleef Mees z'n hoofdje helaas niet uit zichzelf staan dus heb ongelooflijk moeten blijven drukken en persen om hem niet terug te laten glijden.

Share This Page