Ik heb wel flink met mijn handen staan klappen om de aandacht van Karsten en Indi naar de camera's te krijgen. Geloof ook dat ik ze een flink aantal keer rechtop gezet heb.
Maar je bedoelt dan denk ik dat Marin (en jij dus ook ) een verschrikkelijke nacht heeft gehad door wat er in de macaroni zat. Of bedoel je jezelf dat het op je darmen speelde?
Da's lief van je, kneem er gelijk een kopje koffie bij! Heb net de douche ingespoten tegen schimmel (getverdegetver, kl*te schimmel) , en dat moet een half uur inwerken. Dus effe een bakkie en dan gelijk effe afstoffen boven en dan de douche weer verder reinigen. Lekker koekje!
We lullen gewoon verder hoor of je er nou bent of niet. En met mijn feestje heb ik speciaal gewacht tot dat jij weer terug was.
Gewoon lekker meenemen! (en dan daarna nog effe shoppen misschien; als je toch in 10 minuten weer buiten staat )
Nee hoor moest er eerst eentje klaar maken voor school en daarna met de belastingdienst bellen. En dat duurt dan weer een half uur voordat je klaar bent.
Fijn hè?! Patrick klaagt daar ook altijd over en die heeft nogal veel met ze te maken (is belastingadviseur....ik zeg dan altijd: had je maar een vak moeten leren )
A) Je komt wel steeds een stapje verder. Nu nog van de pijn af en dan kan je er echt weer van genieten. B) Dan ga je toch lekker morgen heb je weer wat om naar uit te kijken.