Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Ben benieuwd wat ze ervan zeggen bij het CB, misschien ook iets dan voor mij om bij Mees te proberen!

2. Inmasseren met babyolie na het wassen.
    Na een paar uurtjes laten ze los en kun je ze eruit kammen

3. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    ahhhh, ja, is natuurlijk ook nog ff wennen voor hem voordat het echt thuis wordt ;)

maar ze zijn igg blij met hun nieuwe kamers dus?!

4. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Kan ik idd ook nog eens proberen, maar dat zou hetzelfde moeten werken als die anti-berg pads, want daar zit ook een soort olie in die je in moet laten trekken en daarna goed uitwassen.

Maarja, is het proberen nog een keer waard natuurlijk ;)

5. Ja maar ik vind ze zelf nog steeds erg saai en bijna steriel (meubels zijn namelijk wit, de muren ook en de vloer is antiek wit eiken :D)
    Maar heb nog even niet de energie en de tijd om er wat aan te doen.

6. linnielin

linnielin VIP lid

Sep 2, 2009
    6,635
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klinkt ook lekker. Arinde is wakker dus ga maar even boodschappen doen. Eens kijken of ze nog iets hebben. Probeer denk ik maar een menu klaar te maken met misschien een keer wat luxere kant en klaar spullen. Ben benieuwd wat het gaat worden.

7. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

ik vind dit erover
    Forums van ikkeben.nl

8. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Nee, snap ik helemaal. Komt vanzelf joh, gewoon af en toe iets leuks erbij aan accessoires. Maar kan me voorstellen dat je nou de puf en de zin niet hebt om er voor te gaan shoppen.

Trouwens, ook zo productief op het werk vandaag ..........? :):)

9. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Veel plezier alvast en alvast een hele fijne avond!!!!! Kom vanavond niet online want m'n broer en z'n vriendin komen straks eten ;)

10. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    deed hier helemaal niks

11. ach hou op vreselijk, kan me niet concentreren :)

12. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Ah, oke, ga ik het toch eens proberen!;)

13. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland

Me neither :) :)

14. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    geen shampoo gebruikne heb ik ook al geprobeerd, maar hielp niks, behalve dat dr haar viezig werd op den duur. Misschien heb ik niet lang genoeg olie gesmeerd. Ga morgen eerst maar s vragen of het idd berg is

15. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    ja hij denkt het allemaal te weten, zal in grote lijnen ook wel bezorgdheid zijn maar goed die kun je ook op een andere manier uiten als hoe hij dat doet. En nee we hebben geen top hypotheek, al was de hypotheek wel gebaseerd op andere lonen toen, maar het blijft ongeveer gelijk dus we kunnen het goed betalen. En we kunnen er nog 100 euro in de maand mee sparen met wat we overhouden dus mogen we niet klagen toch? Hij kan idd niet bij ons in de portemonnee kijken maar als ik dat zo tegen hem zeg dan wordt ie kwaad enzo ;). Dus ik zeg er maar niets van en laat het maar voor wat het is, hij heeft er uiteindelijk zichzelf mee, en als hij straks inziet dat het allemaal best goed gaat dan komt ie er zelf wel weer van terug van wat hij gezegd heeft. (ben alleen bang dat als we straks vertellen dat we weer zwanger zijn... we zijn nog niet bezig met baby's maken maar ben wel gestopt met de pil en sexen nog met condoom ;) maar als het zover is zal hij (alweer) niet enthousiast reageren.)

16. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    ik ben er weer vandoor. Ivy is wakker dus ik stofzuig nog ff snel en dan gaan we maar s een boodschap doen.
    Tot later!

17. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    ja nou het hout moest gekluifd worden en mika lag daar op bed dus leon moest wachten totdat mika wakker was. en toen hij eenmaal wakker was was hij ook meteen weg, maar de spanning was gistermiddag hier goed te voelen toen ze op bezoek waren.

18. Wat een vervelende situatie lijkt me dit als het ik zo lees :(

19. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    nou ik ga eens kijken of mika wakker is, ga nog even met mika naar de kermis, mag nog 4 rondjes in de caroussel (of hoe je het ook schrijft) en dan nog een keertje touwtje trekken en dan een suikerspin erachter aan haha (nee geintje)

20. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    ja en dat is al sinds dat we samen wonen dus bijna 4 jaar zo. en van leon zn zus hoef je geen steun te verwachten die moeit zich er niet mee en wil het er niet over hebben ed, en ze vind dat schoonpa gelijk heeft enzo. dus ja daar zitten we dan, houden de eer maar aan ons zelf en doen gewoon ons ding en trekken ons nergens wat van aan

Share This Page