hihi. ja kan ook, maar groen met wit kan toch ook voor allebei? willen jullie wel weten wat het wordt? tenminste zoiets maak ik wel uit je antwoord op .
Nou super bedankt voor jullie opbeurende woorden. Echt fijn dat ik op zulke momenten gewoon hier mijn hart kan luchten zeg. Jullie zijn helemaal super! (jaja, ik weet het, ik word emo dus dat betekent dat ik nu echt eens ongesteld ga worden denk ik)
Haha nou dan weet ik van niks hoor En ik liep toch aardig voor aap met dat pakje!! Zat van de week nog de foto's op je hyves ervan te bekijken. Ik dacht nog ''jeetje wie trekt dat nou eigenlijk aan'' Haha. Wij dus, die een verjaardag hebben
wij willen zeker weten wat het is! Als het nou een meisje is dan moet ik weer een kast vol kleertjes kopen, alles wat ik voor Julian in het blauw heb moet ik dan in het roze kopen enz. Als het een jongetje is kan die natuurlijk niet alleen maar in Julian zijn ouwe kloffie lopen dus moet dan ook weer nieuwe kleren kopen8)
Nou meiden ik ga sluiten voor vanavond. Ik moet nog douchen enzo dus voorlopig lig ik er niet in. Trusten allemaal.
nee niet echt maar zit wel ontzettend veel naar meisjes spullen te kijken maar ja dat kan natuurlijk ook gewoon zijn omdat we al een jongen hebben en dan is een meisje wel leuk erbij maar ja 2 jongens lijkt me ook geweldig!
Manlief moest van de week de wasmachine leeghalen. Nou doe ik eigenlijk bijna niks in de droger maar dacht ''laat het hem makkelijk maken en zeg tegen hem dat het in de droger mag, BEHALVE de 2 spijkerbroeken''. Dus ik gevraagd of die het wilde doen. Ja hoor, dat zou die doen. Had ie dus toch de spijkerbroeken in de droger gedaan grml. Nou zat er dus 1 nieuwe spijkerbroek van hem bij die dus NIET in de droger mocht. Nou is die broek dus een beetje verpest want het spijker is helemaal korrelig geworden en er ligt een soort waas over heen. Hij is dus verpest. Had ie maar moeten luisteren! Luister je dan nu eens naar me schat??? Mannen?!?!
en de volgende keer doet ie het net zo hard weer Daarom mag Roeland alleen maar handdoeken en ondergoed enzo doen hahaha
ik ga er ook vandoor, nog even wat drinken en dan naar bed! Slaap lekker allemaal en tot morgenavond!
nou ik heb een primeur hoor!! nee nee ik ben niet zwanger maaaarrrrrr ik heb een deal met dennis: volgend jaar gaan we eerst de badkamer aanpakken en als justin volgend jaar 2 is/wordt gaan we kijken of we een tweede kunnen gaan maken!! we hebben er handje om geschud dus ik ga hem er aan houden!!!
en er zijn weer 2 tanden door dus dat verklaart miss de dreinerige huibuien en aandacht behoefte. En miss zit er nog wel meer aan te komen want hij zit nog steeds op zijn vingers te kauwen
ik weet niet wat je moeder heeft gezegd (heb niet helemaal teruggelezen maar het was niet leuk geloof ik) maar die bril staat je hartstikke leuk!! Ik moet ook nog een nieuwe maar kom er steeds niet aan toe. heb zelf ook ziets in gedachte. is helemaal hip momenteel!!