Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Patries en Sen balen van jullie nacht zeg :( Hier nog 1 die snipverkouden is maar ze is er nog niet wakker van geworden. Maar als het zo doorgaat dan zal ze vanacht wel niet lekker slapen want haar neusje zit helemaal dicht.

Linnielin veel plezier vandaag!

2. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Whahaa dat ozu ik echt neit kunnen 1 zo'n afbreekding :p

3. kwebbels

Ach gossie..Arme May. Er heerst echt wat. Nou lekker uit laten zieken en veel knuffelen;)

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Nee helaas niet.:(

We gaan nu een deel van de zolderkamer dicht maken met schuifdeuren zodat dat extra berg ruimte wordt en de rest van de kamer gaan we inrichten als Maarits kamer.
    Dan hoeft er ook maar een kleiner deel van de kamer geventileert te worden.;)

5. kwebbels

Haha ik vind het ook best knap. Als ik weet dat er een reep in de kast lig reken maar dat ik 20 keer naar de kast loop:) Gelukkig ligt er niet zo vaak een reep. Hooguit 1 keer in de 2 maanden maar die zijn dan binnen een week op.

6. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dan zou ik toch maar gaan.
    Wil best met je mee als je dat helpt?:)

7. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Kan ik me voorstellen.:(

8. monkeylove

Nog ziek dus... Nou jah als het hierbij blijft vind ik het prima. Hoop wel dat ik vandaag nog een beetje kan werken als hij slaapt want moet nog 6 afspraken maken... zucht... haha...
    En morgen kan ik ook niet werken aangezien er dan een vriendin uit mijn oude durpje langskomt... LEUK!!!
    Ach dan heb ik altijd de donderdag en de vrijdag nog en anders maar wat minder geld :)
    Daarvoor ben ik in eerste instantie immers dit werk gaan doen, omdat ie zoveel ziek was en nu ben ik altijd lekker bij m als het nodig is zonder gezeik...

9. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dan bel je volgende week woensdag toch met de school van Maarit.;)

Feli met je vader!:)

10. kwebbels

Nou lief van je hoor maar ik denk niet dat dat helpt. Deze dokter heb ik ook nog maar 1 keer gezien omdat ik vorige jaar van praktijk ben gewisseld en ik ben er bijna nooit. Ja vorig jaar toen ik zovaak keelontsteking had maar toen had ik telkens een vervangende arts omdat ze met zwangerschapsverlof was. (En daardoor wilde ze mij maar niet doorsturen naar kno omdat ik niet hun patient was:x:x:x:x:x)

11. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Beterschap, ik hoop dat hij snel opknapt.

12. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ben gelukkig geen grote snoepert, dus kan heel lang met zo'n reep doen.:p

13. monkeylove

Gefeliciteerd met je vader :)

May zit ok teletubbies te kijken, hij vind het zo leuk.
    Heb gister even in een grote speelgoedwinkel gekeken, maar wat is het veranderd met 10 jaar geleden. Toen was het echt een uit de hand gelopen hype en was echt alles teletubbies. Leroy had alles ervan. Nu heb je niet meer zoveel :p

14. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dat wilde ik dus zeggen, dan is het idd fijn dat je thuiswerkt zodat je lekker bij May kan zijn en geen werk hebt waarbij je baas gelijk gaat stuiteren omdat je vrij wilt zijn.

15. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Zo tijd om te gaan klussen.
    Niels is al een kwartier bezig dan kan ik het niet maken om hier nog een uur te gaan zitten kletsen.:)

Tot later ergens vandaag (zal wel vanavond worden).:)

16. Meiden, gebruik is caltrivat tabletjes van VSM voor jullie kids.
    Steijn en Mees krijgen het ook elke dag en dat werkt best goed. Ok, ze zijn af en toe nog steeds verkouden maar virussen hangen altijd in de lucht zeker op een kdv.
    De tabletjes vallen uiteen in de mond, dus hele kleintjes kan je het ook al geven.

17. Had mijn moeder nog even gebeld en mijn vader had een slechte dag gister. Wilde niets eten en was constant misselijk.
    Mijn moeder zei wel dat ze de pijnstilling aan het afbouwen zijn, dus kan ook daar van komen.
    Vandaag komen mijn oom en tante hierheen en gaan bij hem langs. Hoop dat het hem goed doet om zijn broer en zus te zien.

18. monkeylove

Mijn moeder heeft ook weleens haar dag niet hoor, zeiken op ALLES :x laatst had ik voor de uffies van kdv een fotootje van May uitgeprint met daarin bedankt voor de goede zorg achterop. Ik laat het aan mijn moeder zien en het eerste wat ze vol walging uitroept is WALGELIJK!!! :( en nog een x WALGELIJK!!!
    EEEEhhhh.... Bleek het te gaan om het shirtje van Mayron :(:( Dat vond ze vreeeeeeselijk.

Ik was echt boos, kan je ook anders brengen weet je, nu was het of ik hem in een kindersmoking van de zwarte markt had gedouwt, een scheiding in zijn haar, roos in zijn hand en op de foto maar :)
    Sjonge jonge...
    Het ging om deze foto

Bekijk bijlage 22590

19. monkeylove

En die moet je dan elke dag geven? May krijgt volgende week de griepprik...

20. kwebbels

Christiea wat ontzettend rot zeg :( Dikke knuffel..Hopelijk doet het goed zijn broer en zus te zien..

Deel Deze Pagina